За кордоном Україну будуть просувати Гарнюня і Спритко

За кордоном Україну будуть просувати Гарнюня і Спритко
Незабаром Україну у світі будуть впізнавати не тільки по Шевченку і Кличко, але і по Гарнюні і Спритко. Так назвали хлопчика і дівчинку з мультика, які стануть символами нашої країни в рамках програми «Бренд «Україна». Програму презентувало наше МЗС. Її девіз - «Moving in the fast lane» («Україна. Рухаючись по швидкісній смузі»). Логотип - розмита швидкістю напис Ukraine з етнічними мотивами. За задумом МЗС, втілення програми, яка передбачає розташування лого і символів на сувенірній продукції, білбордах, проморолики по іноземному ТБ, має створити позитивний імідж нашої країни і залучити інвесторів і туристів. «Раніше теж рекламували Україну. Наприклад, до конкурсу «Євробачення», але вперше розробили програму такого масштабу», - говорить глава прес-служби МЗС Сергій Саєнко. За його словами, на розробку витратили 900 тис. грн., реалізація обійдеться в десятки мільйонів доларів, але витрати в основному візьмуть на себе спонсори. СКАНДАЛЬНА СЛАВА. «Ми провели дослідження в 5 країнах - Німеччині, Іспанії, Франції, Великобританії та Італії. Виявилося - 64% опитаних про Україну практично нічого не знають, - розповів партнер компанії CFC Consulting (розробляла програму) Василь Мірошниченко. - На жаль, наша країна здебільшого відома світові своєю корупцією, скандалами між політиками та Чорнобилем. Ситуацію треба виправляти». У програму входять і відеоролики про Україну. Один вже транслюється на CNN, а скоро на BBC запустять інший. А на полиці сувенірних магазинів за кордоном потраплять магнітики, кепки, блокноти, ручки з логотипом України, Спритка і Гарнюні. ЯК ІРЛАНДІЯ. «Досвід такого просування є у багатьох країн. Наприклад, Ірландія завдяки кампанії зі створення бренда своєї країни зробила економічний прорив. До 1980 року її сприймали як периферію Європи, «забиту» сільську країну. З 1981-го вона запустила проморолики, і до них потягнулися інвестори, від туристів немає відбою», - говорить Василь Мірошниченко. Українці на форумах вже активно обговорюють нові складові бренду «Україна». Хтось вважає, що з таким «шароварним креативом Україна приречена», іншим подобається: «Симпатично. Головне - щоб про нас дізналися!» УКРАЇНУ ПРОПІАРЯТЬ GOOGLE І ГОЛІВУД Україну у світі планують просувати за допомогою Google і Голівуду. «Хочемо, щоб Google зробив 3D-презентацію України. Тоді турист може «прогулятися» віртуально по країні. А ще - створити каталог цікавих місць в Україні, де можна знімати кіно, і презентувати його режисерам у відкритому для цього офісі в Голлівуді», - розповів партнер компанії CFC Consulting Василь Мірошниченко. Символи. У Гарнюні і Спритка буде цілий гардероб одягу. Фото brandukraine.org За матеріалами: Сегодня
Репортер Житомира
25 Березня, 2011 17:46



ТОП-банер 1
ТОП-банер 2
ТОП-банер 3
ТОП-банер 4
ТОП-банер 5
ТОП-банер 6