Шокуюча соціальна реклама. Чи готовий до неї Житомир? (фото)

Новини Житомира на Репортер Житомир :в Житомирі зараз купа незадіяної рекламної площі. Вибори пройшли – партії отримали свої мандати і збирають гроші на нову виборчу кампанію, бізнес на початку року не дуже активний в рекламній розкрутці власних брендів. Отож, купа житомирських біг-бордів та сіті-лайтів зараз просто пустує.

Міський голова Житомира Володимир Дебой під час останнього засідання міськвиконкому наголосив на тому, що у нас в Житомирі недостатня кількість соціальної реклами. Мовляв, якщо біг-борди та сіті лайти стоять без діла, чому б їх не використати у політичне міжсезоння для благих цілей – донесення до суспільства важливих соціальних тем, підвищення ролі моральних цінностей та дотримання безпечної поведінки.

З цією метою в Житомирі навіть конкурс соціальної реклами започаткували – називається він “Я хочу жити саме ТАК”. Кращі роботи міський голова пообіцяв розмістити на житомирських біг-бордах та сіті-лайтах.

А ось наші сусіди-росіяни давно замислилися про шляхи посилення ефективності соціальної реклами за рахунок використання елементів шоку та несподіванки. Вони запустили шокуючу соціальну рекламу, спрямовану на зменшення аварійності на дорогах. В Нижньому-Новгороді з’явилися біг-борди з ось таким об’ємним змістовим наповненням. У першу чергу, цей “приклад нестандартної смерті на дорозі” розрахований на тих водіїв, які перевищують швидкість, а також тих, хто п’є, а потім сідає за кермо. Навряд чи хтось хотів би себе уявити на місці “того мужика”

Цікаво, а як подібні соціальні нововведення сприймають житомиряни і на якій вулиці міста краще всього виглядав би такий, або подібний біг-борд?…

asaratov.livejournal.com

Репортер Житомира