Як житомирським водіям уникнути обману на СТО

На станціях технічного обслуговування автомобілів нерідкі випадки обману клієнтів. Але є кілька способів уберегти себе від нечесного ставлення працівників СТО.

Порада перша – завжди будьте присутніми при проведенні діагностики.

У багатьох офіційних сервісних центрах клієнтам не дозволяють перебувати у зоні сервісу, посилаючись на техніку безпеки. Виключення робиться тільки якщо клієнт перебувє в сервісній зоні разом з майстром-приймальником. Скористайтеся цим – особисто контролюйте хід діагностики. Справа в тому, що більшість «розводів» починаються саме на стадії діагностики.

Ні в якому разі не показуйте, що ви не розбираєтеся в пристрої автомобіля. Якщо механік або майстер-приймальник бачить перед собою «чайника», у нього інстинктивно виникає бажання заробити якомога більше.

Користуйтеся послугами лише перевірених СТО. Якщо у вас ще немає досвіду в обслуговуванні автомобіля, зверніться до знайомих, у яких є машина такої ж марки. Відгуки про станції технічного обслуговування завжди можна прочитати на всіляких форумах. Взагалі автомобільні інтернет спільноти – дуже корисне і достовірне джерело інформації.

Намагайтеся не залишати автомобіль на СТО. Якщо ремонт займає кілька годин, краще почекати в зоні відпочинку клієнтів, а ще краще особисто бути присутнім при проведенні робіт. Автомеханіки – теж люди, а і їм властиво помилятися.

Якщо механік щось випадково зламає, то ви це побачите і зможете наполягти на усуненні допущеної помилки за рахунок автосервісу. Якщо вас не буде поруч, усунення виниклої несправності можуть включити в рахунок.

Якщо все ж таки довелося залишити автомобіль на сервісі, не соромтеся раптово з’явитися на СТО. Якщо виявите, що вашою машиною ніхто не займається або з неї знімають коробку передач, а ви просили лише поміняти масло, буде привід для серйозної розмови з працівниками сервісу.

Забираючи автомобіль з сервісу, завжди перевіряйте, щоб всі замовлені роботи були виконані. Часто в метушні працівники сервісу забувають усунути дрібні несправності, але взяти гроші за їх усунення не забувають практично ніколи.

Завжди забирайте з собою старі запчастини. Старі гальмівні колодки, приводні ремені та інші деталі, які вимагають регулярної заміни навряд чи вам знадобляться. Але, по-перше, ви будете впевнені в тому, що ці деталі поміняли, а по-друге, забираючи старі запчастини, ви, можливо, врятуєте інших клієнтів від «розводів» – добре помита стара запчастина іноді видається за нову.

Не довіряйте вивіскам. «Фірменість» сервісного центру не гарантує чесності його співробітникам. Як показує практика, менше за все «розводів» там, де персонал особисто зацікавлений у довгостроковому співробітництві з клієнтами. У авторизований сервіс є сенс звертатися, тільки якщо автомобіль знаходиться на гарантії.

Вимагайте документи, що підтверджують виконання робіт. У разі виникнення будь-яких неприємностей вони допоможуть вирішити питання в юридичному полі. Без документів звертатися до юристів за допомогою немає ніякого сенсу.