“Яндекс” з’ясував, що шукають юзери напередодні 8 березня

Російський пошуковик Яндекс напередодні 8 березня проаналізував пошукові запити і з’ясував, що жіноче свято 8 березня стає популярнішим з року в рік. За даними, користувачі почали готуватися до свята ще з 1 березня, вибираючи подарунки для коханих.

У ході проведених досліджень, приблизно дві третини запитів не пов’язані з подарунками. Найбільше користувачі цікавляться листівками та привітаннями. Найбільше юзери цікавляться “подарунками для мам”, “подарунками для дівчат”, “для коханих”.

Багато запитів безпосередньо пов’язані з жіночим святом: “ролик до 8 березня про нелегку праці жінки синхронне плавання”, “емо ненавиджу 8 березня”, “вірші, щоб подарувати мікрохвильовку на 8 березня”.

За словами соціологів, до 8 березня 3% замовники букетів – жінки, а чоловіки складають 47%. Дані були надані однією з найбільших компаній з продажу букетів. Як повідомляється, частіше всього один букет купують жінки для себе, а чоловіки замовляють одразу кілька букетів.