За кордоном Україну будуть просувати Гарнюня і Спритко

Незабаром Україну у світі будуть впізнавати не тільки по Шевченку і Кличко, але і по Гарнюні і Спритко. Так назвали хлопчика і дівчинку з мультика, які стануть символами нашої країни в рамках програми «Бренд «Україна».

Програму презентувало наше МЗС. Її девіз – «Moving in the fast lane» («Україна. Рухаючись по швидкісній смузі»). Логотип – розмита швидкістю напис Ukraine з етнічними мотивами. За задумом МЗС, втілення програми, яка передбачає розташування лого і символів на сувенірній продукції, білбордах, проморолики по іноземному ТБ, має створити позитивний імідж нашої країни і залучити інвесторів і туристів. «Раніше теж рекламували Україну. Наприклад, до конкурсу «Євробачення», але вперше розробили програму такого масштабу», – говорить глава прес-служби МЗС Сергій Саєнко. За його словами, на розробку витратили 900 тис. грн., реалізація обійдеться в десятки мільйонів доларів, але витрати в основному візьмуть на себе спонсори.

СКАНДАЛЬНА СЛАВА. «Ми провели дослідження в 5 країнах – Німеччині, Іспанії, Франції, Великобританії та Італії. Виявилося – 64% опитаних про Україну практично нічого не знають, – розповів партнер компанії CFC Consulting (розробляла програму) Василь Мірошниченко. – На жаль, наша країна здебільшого відома світові своєю корупцією, скандалами між політиками та Чорнобилем. Ситуацію треба виправляти».

У програму входять і відеоролики про Україну. Один вже транслюється на CNN, а скоро на BBC запустять інший. А на полиці сувенірних магазинів за кордоном потраплять магнітики, кепки, блокноти, ручки з логотипом України, Спритка і Гарнюні.

ЯК ІРЛАНДІЯ. «Досвід такого просування є у багатьох країн. Наприклад, Ірландія завдяки кампанії зі створення бренда своєї країни зробила економічний прорив. До 1980 року її сприймали як периферію Європи, «забиту» сільську країну. З 1981-го вона запустила проморолики, і до них потягнулися інвестори, від туристів немає відбою», – говорить Василь Мірошниченко.

Українці на форумах вже активно обговорюють нові складові бренду «Україна». Хтось вважає, що з таким «шароварним креативом Україна приречена», іншим подобається: «Симпатично. Головне – щоб про нас дізналися!»

УКРАЇНУ ПРОПІАРЯТЬ GOOGLE І ГОЛІВУД

Україну у світі планують просувати за допомогою Google і Голівуду. «Хочемо, щоб Google зробив 3D-презентацію України. Тоді турист може «прогулятися» віртуально по країні. А ще – створити каталог цікавих місць в Україні, де можна знімати кіно, і презентувати його режисерам у відкритому для цього офісі в Голлівуді», – розповів партнер компанії CFC Consulting Василь Мірошниченко.


Символи. У Гарнюні і Спритка буде цілий гардероб одягу. Фото brandukraine.org

За матеріалами: Сегодня