Житомиряни почали частіше скаржитися на обман у супермаркетах

До обласного Управління у справах захисту прав споживачів зросла кількість звернень громадян щодо обману у супермаркетах. Більш докладно про такі дії у магазинах розповідає начальник управління Тетяна Пелех.

«Ціни, зазначені на цінниках, не відповідають цінам, які зазначаються в розрахунковому документі чи касовому чекові. Виникають суперечки, людина витрачає час – важко щось довести. В результаті, недовіра до підприємств, які мають великий асортимент товарів».

Тому в Управлінні радять споживачам самостійно перевіряти відповідність цін на полицях супермаркетів та цін, які зазначені у касовому чеку. У чеку має бути зазначена ціна товару, яка розміщена у торгівельній залі супермаркету, повідомляє “Житомирська хвиля”.