У Держмитслужбі створено Моніторинговий центр для оперативного реагування на звернення, які надходять від суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.
Працівники Центру приймають повідомлення про проблеми й затримки під час здійснення митного контролю й митного оформлення, черги в пунктах пропуску через державний кордон України, пропозиції та зауваження щодо організації роботи митних органів, а також до нормативно-правових актів з питань здійснення митної справи. Про це Репортер Житомира інформує Прес – центр Житомирської митниці.
Прийом таких повідомлень цілодобово здійснюється за багатоканальним телефоном (044) 247-27-19, за допомогою факсимільного зв’язку за номером (044) 247-26-52, а також на спеціальну електронну скриньку Держмитслужби m_center@customs.gov.ua.
За бажанням заявник може надіслати письмове звернення на поштову адресу Держмитслужби, яку повідомить йому уповноважена особа Центру. У цьому випадку розгляд письмового звернення здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Заявник може звернутися до Центру для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 години, у п’ятницю – з 09:00 до 17:45.
Термін опрацювання повідомлення не може перевищувати восьмигодинного робочого дня. В окремих випадках термін розгляду може бути продовжений за рішенням керівництва Держмитслужби із обов’язковим визначенням кінцевого строку опрацювання.
Контактна інформація про Центр та порядок його роботи розміщено на наочних стендах у місцях розташування митних органів та їх підрозділів, а також в пунктах пропуску через державний кордон України.