Google хоче з допомогою сайту YouTube створити конкуренцію звичайному та кабельному телебаченню.
У рамках проекту зі збільшення аудиторії YouTube, корпорація Google планує запустити на сайті ряд тематичних каналів, наприклад про мистецтво і спорт, повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на обізнані джерела.
За інформацією джерел, близько 20 каналів на YouTube будуть щотижня наповнюватися оригінальним, професійно розробленим контентом. Крім того, ще кілька каналів будуть включати в себе добірку відео, вже розміщеного на YouTube.
Таким чином корпорація розраховує поставити YouTube в один ряд з онлайн-телебаченням і збільшити конкурентоспроможність сайту на даному ринку.
Як повідомляють джерела газети, Google виділить до $100 млн на спеціально розроблений контент для нововведень.
«За 2010 рік YouTube неймовірно виріс і ми з ентузіазмом дивимося в майбутнє», – сказав представник YouTube. Коментувати нововведення він відмовився.
Як повідомляє Market Watch з посиланням на дослідження Google, користувачі YouTube проводять на сайті близько 15 хвилин на день. Корпорація розраховує збільшити показник до 35 хвилин на день.
Раніше «Газета.Ru» з посиланням на джерела Financial Times повідомляла, що Google почала переговори з голлівудськими зірками, щоб останні надавали на YouTube свої оригінальні відеоролики. За інформацією джерел, такий крок був зроблений, щоб зробити сайт більш якісним.
YouTube – найбільший сайт онлайн-відеоконтенту. Щодня ролики переглядають близько 2 млрд людей. За 2010 рік виручка YouTube склала $825 млн і в 2011 році може вирости до $1,3 млрд. Такі дані містяться в дослідженні Citi.