Керівник бізнес-центру «Імперіалъ» у Житомирі Анатолій Савчук: «Я хочу, щоб дорога до нас житомирянами була протоптана!»

Про існування у Житомирі бізнес-центру «Імперіалъ» знає чи не кожен. Це сучасне приміщення розташоване у самому центрі міста на вулиці Котовського біля перехрестя з вулицею Перемоги.

А ось постать його директора, людини, яка разом із 16-ма працівниками робочого колективу, адмініструє діяльність бізнес-центру «Імперіалъ» Анатолія Андрійовича Савчука, широкому загалові невідома.

Репортер Житомира вирішив дізнатися, наскільки складно керувати бізнес-центром, забезпечувати якість надання орендних послуг для суб’єктів підприємницької діяльності. Ще нас цікавило, яким чином бізнес може бути дотичним до високого мистецтва, у контексті того, що у «Імперіалі» нещодавно почала активну діяльність арт-галерея сучасного мистецтва «Акрополь», яка з часу свого відкриття здобула чимало схвальних відгуків від поціновувачів Прекрасного.

Отож, Анатолій Андрійович Савчук, директор ТОВ «Елім-Партнер», яке займається адмініструванням (управління, завідування) бізнес-центру «Імперіалъ» у Житомирі. Людина настільки зайнята, що зустрітися з ним не виходило більш ніж три тижні. То він у дорозі, то у нього «люди», то безліч інших нагальних справ. Хоча бажання поспілкуватися з представником преси у Анатолія Андрійовича весь цей час відчувалося.

Так ось, минулого тижня, ми нарешті змогли зустрітися. Поки дійшли до кабінету, Анатолій Савчук вирішив декілька питань з орендаторами, відповів на десяток дзвінків. Каже, що у такому темпі проходить кожен робочий день його особисто та усіх членів робочого колективу ТОВ «Елім-Партнер».

– Анатолій Андрійович, познайомте житомирян з собою.

– За фахом я економіст. Більше 40-ка років працюю у цьому напрямку. А розпочинав з житомирського сільськогосподарського інституту, звідки по спеціальності отримав роботу економіста у колгоспі. Відслужив у лавах Радянської Армії. Подальший професійний шлях зв’язав із будівельною галуззю – у 80-ті роки працював економістом житомирської будівельної організації «Житомирпромбуд». На зорі Незалежності вступив на податкову службу, у якій з переривами пропрацював 12 років. В середині 90-х років був причетний до створення відділення Державного казначейства у Житомирі. У цій структурі пропрацював 4 роки.

2008-го, коли був збудований бізнес-центр «Імперіалъ» у Житомирі, очолив ТОВ «Елім-партнер», і зараз мій робочий день складається з безкінечних переговорів з нині діючими та потенційними орендаторами наших комерційних площ, яких у нас, до речі, більше 10 000 квадратних метрів, вирішення багатьох питань забезпечення якості надання орендних послуг.

– Очевидно, що ціна оренди у вас не з найнижчих, тому й економічна вигода для тих, хто орендує приміщення у бізнес-центрі має бути прорахована…

– На даний час з зазначеної площі бізнес-центру 65% вже здано у оренду. Із 45-тьма суб’єктами у нас підписаний договір. Зрозуміло, що приміщення комерційно привабливі. Тому тут розташовуються солідні банки, страхові компанії. Але це не значить, що представникам малого та середнього бізнесу оренда офісу у нас не по кишені – ціни коливаються від 60 до 200 гривень за квадратний метр площі. Кожен вирішує сам, де і за яку суму йому вигідно знімати офісне приміщення. Знаєте, на кожен товар є свій покупець. Якщо до мене щодня звертаються бажаючі розмістити свій бізнес у бізнес-центрі «Імперіалъ», значить комерційна політика бізнес-центру побудована правильно, оскільки жоден підприємець не працюватиме собі у збиток.

– Сучасне мистецтво у бізнес-центрі доречне?

– Безперечно. Хоча користь від того, що у бізнес-центрі «Імперіалъ» функціонує галерея сучасного мистецтва «Акрополь» зовсім не бізнесова. Ми навіть пішли на те, щоб зменшити для галереї до мінімуму оплату орендних послуг. Цим самим ми підтримуємо розвиток сучасного мистецтва у Житомирі. Очевидно, що молодим, амбітним, креативним людям потрібно допомагати втілювати у життя їхні мистецькі проекти, які з часом виведуть культурну дискусію (життя) у Житомирі на більш високий рівень. І від цього виграє усе місто.

Зрозуміло, що користь для бізнес-центру у сприянні культурним проектам якщо не бізнесова (гроші), то іміджеві (розкрутка). Нам вигідно, щоб люди, долучаючись до високого мистецтва, побачили сам бізнес-центр. Вони приходять подивитися на витвори мистецтва і у той же час оцінюють, як у нас гарно, зручно і комфортно. Можливо, у майбутньому хтось із відвідувачів картинної галереї стане орендарем бізнес-центру, оцінивши його усі його переваги.

Більше того, я планую і далі розвивати у «Імперіалі» мистецький напрям. Так, на території критого двору, який розташований всередині споруди, де зараз функціонує парковка автотранспорту, в найближчий час буде здійснене невелике переформатування. На цьому місці ми облаштуємо ще одну експозиційну площу, де виставлятимуться витвори скульптурного мистецтва. Зрозуміло, що стіни та стеля там будуть оздоблені так, щоб створювати відповідний мистецький настрій. І це найближча перспектива. Я хочу, щоб дорога в «Імперіалъ» житомирянами була протоптана!

– Себе відносите до поціновувачів мистецтва?

– Знаєте, у своєму житті я ніколи нічому не заздрю, але я просто у захваті від людей, які відкрили у собі талант художника. У мене є улюблена картина відомого житомирського художника Юрія Дубініна «Свідки минулого». Так ось вона у мене у робочому кабінеті і дивитися на неї мені доводиться з різних ракурсів. І з кожного з цих ракурсів картина виглядає по іншому, з’являються якісь нові елементи сприйняття, усвідомлення, осмислення задуму автора через власний досвід.

Як можна це не цінувати, не захоплюватися, не насолоджуватися цим абсолютом людського генію і таланту?

Сергій Фещенко