Обласна влада порадила житомирським підприємцям вчити новий податковий кодекс

11 травня 2011 року в облдержадміністрації відбулась нарада з представниками організацій та об’єднань підприємців області щодо роз’яснення суті здійснюваних Урядом реформ та обговорення питань діяльності малого та середнього бізнесу, що заважають його розвитку.

В нараді взяли участь делегації від районних адміністрацій, представники громадських об’єднань, члени координаційної ради з питань розвитку підприємництва. Виступаючи на нараді, заступник голови облдержадміністрації Віктор Балюрко наголосив на особливій ролі підприємництва у сучасному житті, у тому числі у реалізації низки реформ, які започатковані владою в усіх галузях економіки.

Про це Репортер Житомира інформує Управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю облдержадміністрації.

Віктор Балюрко повідомив, що в області створено 18 галузевих рад підприємців, утворена Громадська рада при облдержадміністрації, в яку входять 90 представників громадських організацій. Такі ж громадські ради створені в усіх містах і районах області.

З питанням про обговорення запровадження Податкового кодексу виступила заступник голови Державної податкової адміністрації в Житомирській області Галина Власюк. Вона зупинилась на основних позитивних моментах Податкового кодексу – зменшенні податкового навантаження (з 29 видів податків до 18), спрощенні адміністративних процедур, удосконаленні системи обліку платників податків тощо. Галина Власюк закликала присутніх вивчати норми податкового законодавства з метою покращення ведення підприємницької діяльності, повідомила, що в ДПА області проводиться необхідна масово-роз’яснювальна роботи, працює «гаряча лінія».

Заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області Світлана Ковальова інформувала про пенсійне забезпечення з урахуванням пропозицій Пенсійного кодексу.

Про реформування трудового законодавства розповіла Світлана Бойм, заступник начальника головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. Вона назвала трудове законодавство найбільш стабільно працюючим законодавством і наголосила на тому, що проведення реформ напряму залежить від рівня життя, рівня заробітної плати. Потрібно докласти всіх зусиль, щоб викорінити такі явища, як нелегальні трудові відносини, нелегальна зарплата, борги по зарплаті.

Про окремі питання в роботі платників податків в умовах реформування податкового законодавства розповіла Світлана Забавська, голова громадської організації «Асоціація платників податків Житомирської області». Вона зупинилась на недоліках системи оподаткування: зміни нарахувань податків вводились щомісячно, тільки Україна має 2 обліки – податковий і бухгалтерський, які часто не співпадають тощо. Світлана Забавська висловила надію, що пропозиції платників податків будуть враховані.

Про деякі аспекти ведення малого та середнього бізнесу в умовах здійснюваних Урядом реформ розповів голова правління Житомирського регіонального відділення Українського союзу підприємців і промисловців Володимир Балицький. Він підкреслив, що підприємці і промисловці не проти сплачувати податку, але в розумних межах. Зараз склалась така ситуація, що більше 70% підприємців працюють в тіні, оскільки підвищились штрафи, роботу контролюють дуже багато органів та інспекцій.

Він звернувся до представників облдержадміністрації з проханням створити комісію з представників управлінь і відомств і вивчити питання щодо відновлення роботи двох потужних підприємств – «Вібросепаратор» і «Коростенський фарфор».