Формат DVD підійшов до межі забуття

Через спад продажів на ринку DVD в найбільших голлівудських студіях, таких як Walt Disney, почалися скорочення і перегрупування сил.

Головними конкурентами DVD називають такі модні відеоформати, як Blu-ray, і HD DVD. Ці формати відрізняються більш високою якістю зображення, що все більше цінується покупцями: за даними Digital Entertainment Group, в американських сім’ях за рік число програвачів Blu-ray зросла на 62% – до 27,5 млн.

Однак більш небезпечний конкурент, який може знищити і DVD, і будь-які інші матеріальні носії, – це інтернет і цифровий контент. У Росії нова тенденція також уже помітна. За даними компанії Synovate Comcon, на які посилається “Комерсант”, якщо в 2008 році у 45,4% російських родин були стаціонарні DVD-плеєри, то в 2010 році вони залишилися тільки у 37,4%. Що ж стосується DVD-дисків, то число їхніх покупців поки не змінилося, передають “Версії”.