В Житомирі розпочалася перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011р. №238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов», відділ по обліку та розподілу жилої площі Житомирської міської ради повідомляє про проведення перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради та потребують поліпшення житлових умов у місті Житомирі.

Метою вказаної перереєстрації є створення єдиного держаного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, що сприятиме налагодженню чіткого та прозорого обліку громадян, які перебувають на квартирному обліку.

Житомирян просять терміново звернутися до відділу по обліку та розподілу жилої площі міської ради за адресою майдан ім. С.П. Корольова, 4/2 (кім. 111, тел. 48-12-23; 48-11-88).

Перереєстрація здійснюється на підставі наступних документів:

– довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (форма 3);

– акт обстеження житлових умов;

– копія документу, що підтверджує пільгу (нотаріально завірена);

– довідка з БТІ про наявність або відсутність власності у м. Житомирі (на всіх членів сім’ї).

Документи приймаються:

– Вівторок з 13.00 – 18.00 год.

– Середа з 9.00 – 13.00 год.

– Четвер з 13.00 – 18.00 год.

Відділ по обліку та розподілу жилої площі Житомирської міської ради