Керівництво КП «Житомирводоканал»: “Житомиряни не повинні потерпати від невирішених проблем комунального підприємства «Житомирводоканал» міської ради”

За поточний рік житомиряни вкотре були обмежені у своєму праві на послуги з водопостачання та водовідведення через відключення ПАТ ЕК «Житомиробленерго» об’єктів водоканалу.

Останнє відключення, яке відбулося на минулому тижні – п’яте за нинішній рік. Незважаючи на те, що завдяки зусиллям міської ради, міського голови, керівництва водоканалу в терміновому порядку було досягнуто чергового пом’якшення ситуації (електропостачання було відновлено і уже на вихідні люди могли користуватися водою), вона залишається невизначеною, а через те, достатньо гострою.

Як уже повідомлялося, напруженість у господрських відносинах двох життєзабебпечуючих підприємств – обленерго та водоканалу – викликана зростанням заборгованості КП»Житомирводоканал» перед енергетиками, інформує Репортер Житомира прес-служба КП «Житомирводоканал».

Заборгованість виникла через невідповідність тарифів реальним витратам на виробництво і транспортування питної води. На сьогодняшній день КП «Житомирводоканал» працює собі у збиток і реалізує питну воду на 30 відсотків дешевше за її собівартість. Відтак, проблема розрахунків Комунального підприємства «Житомирводоканал» з постачальниками за даних умов не може бути вирішена остаточно.

Керівництво КП «Житомирводоканал» висловлює впевненість, що городяни не повинні потерпати від невирішених проблем підприємства і здійснює системні кроки по виходу підприємства з кризи.

Підприємство дякує житомирянм за своєчасну оплату отриманих послуг з водопостачання та водовідведення.