Логотипи не завжди є тільки тим, чим здаються.
Деякі з логотипів можуть грати з аудиторією, показувати більше тим, хто в змозі бачити більше, містити в собі багато інформації про бренд. І все, що потрібно зробити – просто вдивитися в деталі і захопитися дотепності авторів і вмінню вкласти багато в мале.
У цьому матеріалі зібрані логотипи, в яких є «приховане послання» або багатогранність образу.
FedEx
Найбільш популярний з усіх логотипів з прихованим змістом. Якщо придивитися, то стає видно стрілку, яка виходить з простору між «E» і «x». Ця стрілка символізує швидкість і точність – два основних принципи цієї компанії. Цікаво, що ті, хто побачив цю стрілку, починають бачити її завжди і в першу чергу.
Hope for African Children Initiative
Логотип громадської організації, що займається допомогою дітям Африки. Якщо придивитися, можна побачити зображення африканського континенту, дитини і дорослого як символу підтримки.
Yoga Australia
Схожа фішка використовується і в логотипі «Йога клубу» з Австралії.
Amazon.com
На перший погляд логотип Амазону не приховує нічого незвичайного, але він допомагає розібратися у філософії бренду. Жовта стрілка нагадує посмішку: Amazon.com хоче, щоб їхні клієнти були задоволені. Стрілка також пов’язує букви «A» і «Z», натякаючи, що в цьому магазині є абсолютно все – «від А до Я».
Sony Vaio
Перші дві букви логотипу Sony Vaio становлять хвилю, що символізує аналоговий сигнал, а останні два нагадують 1 і 0, символізуючи цифровий сигнал.
Unilever
Unilever виробляє величезну кількість найрізноманітніших товарів, і це відображено в їх логотипі. Кожна частина трейдмарки має сенс. Наприклад, серце означає любов, турботу і добре самопочуття, птиця символізує свободу, звільнення від повсякденних турбот, отримання задоволення від життя.
Formula 1
Якщо придивитися до порожнього простору між літерою «F» і червоними смугами, то можна помітити цифру 1. Логотип передає відчуття швидкості.
Sun Microsystems
Логотип Sun – одна з найзнаменитіших амбіграмм в світі. Слово «Sun» читається з кожного кута квадрата. Створений професором Стенфордського Університету Веном Праттом.
Continental
Continental – виробник автомобільних шин. Одну з них можна побачити в перших двох буквах, вони створюють колесо в перспективі.
Big Ten
Big Ten – академічне об’єднання, створене в 1896 році. До 1990 року це об’єднання складалося з 10 університетів, але в червні 1990 до них приєднався Університет Штату Пенсільванія. Вони не захотіли міняти своє ім’я і просто додали число 11 до свого логотипу.
Eighty-20
Eighty-20 – маленька консалтингова фірма. Багато хто вважає, що логотип ніяк не пов’язаний з назвою. Але якщо уявити темні квадрати як одиниці й світлі як нулі, то верхня лінія читається як 1010000, а нижня як 0010100, що в двійковій системі числення означає 80 і 20.
Toblerone
Toblerone – компанія з виробництва шоколаду з Берна, Швейцарія. Берн ще називають Містом Ведмедів. Toblerone включили місто в свій логотип у вигляді силуету ведмедя.
Baskin Robins
Рожеві частини «BR» становлять число 31, саме стільки смаків історично було у морозива Baskin Robbins.
Eight
Кожна буква тут зроблена з цифри 8.
Carrefour
Carrefour – один з найбільших Європейських роздрібних продавців зі штаб-квартирою у Франції. Їх логотип символізує цей світ двома протилежними стрілками. Творці додали туди і першу букву назви компанії – в простір між стрілками.
Northwest Airlines
По-перше, лого складається з «N» і «W», абревіатури «північного заходу». По-друге, там є компас, стрілка якого вказує на північний захід «
Milwaukee Brewers
Milwaukee Brewers (Пивовари Мілуокі) – професійна бейсбольна команда з Мілуокі, штат Вісконсін. Їх логотип зроблений з букв “m” і “b” і нагадує бейсбольну рукавичку.
Hartford Whalers
Логотип складається з трьох частин: літери “H”, “W” і синій хвіст кита (whale).
Tostitos
Якщо подивитися в центр логотипа, можна побачити двох людей, що насолоджуються чипсами Tostitos з чашкою соусу “Сальса”. Тостітос об’єднує.
Elefont
Порожній простір усередині букви “e” дуже схожий на частину слонячого хобота. А слон по-англійськи – “elephant”.
GreenLabs
Крона дерева в логотипі – це мозок. Акцент на великому інтелектуальному потенціалі співробітників компанії і відображення назви: “green” (зелений) і “labs” (лабораторії).
Twins
Покладена на бік цифра 2 вставлена замість букви “n”, щоб акцентувати увагу на назві – “двійнята”.
І ще декілька логотипів, що грають з назвою:
SoundDog
Go Music
Full Time
CRD Bicycle Group
Seven
Killed
Cats
Wiesinger Music
Families
Playground
Michael Schumacher