Конфузні випадки сусідства білбордів і невдале використання реклами просто паразитує на вулицях всіх міст СНД.
Щоб не потрапити в халепу, розміщуючи свою рекламу, слід краще вивчити навколишнє оточення. Інакше реклама перетворюється просто на посміховисько і втрачає всякий сенс. Хоча може рекламщики спеціально підшукують курйозні місця для своєї реклами.
Кікабідзе, наживо й анімований.
Дивне сусідство: Limp Bizkit і БінБанк.
На «Московському вокзалі» в Пітері висіла реклама страшного фільму.
Чимало відзначилися рекламісти Санкт-Петербурга, своєрідно привітавши ветеранів з 60-річчям Великої перемоги. Поєднання реклами «Зоряних війн» та поздоровлення зі святом – фото з ??серії «навмисне не придумаєш».
У січні 2008 року близько об’єктів міліції та ДПС з’явилися незвичайні тизери TELE2 зі словами «Вони забирають останнє». Медіапланування тізерів було спеціально підібрано таким чином, щоб розміщувати щити близько об’єктів, що мають відношення до ДПС і міліції.
Конкуренція між магазинами «Ельдорадо» і «Техносила»
Тут теж нібито випадковий збіг, але не сильно намагається прикинутися таким. Цілком вдала вірусна реклама “Ельдорадо”, який вчасно відреагував на білборд конкурента. Відмінна щитова війна. «Ельдорадо» знизила ціни саме на ті товари, які рекламувалися у кампанії мережі “Техносила”: смартфон Nokia, холодильник Vestel і камеру JVC.
Швидше невдале сусідство для спортивного комплексу «Олімпійський».
Вкрай невдале сусідство соціальної реклами проти наркоманії з дитячим вітальним плакатом в Україні.
Фотографії обійшли весь інтернет, “урода” зафотожабили, лейтмотивом фотожаб “Мама, чому я урод” стало “Та тому що твій тато – рекламіст”, як в серцях писали фотожабери.
Реклама фільму «Обитель зла 3» в Бірюльово.
Kitekat зобразив кота в позі Христа, розраховуючи на таке вдале сусідство.
У Москві на вул. Нижня Красносельская д.6. Москвичі, що часто бувають на вул. Нижня Красносельская буд.6, недавно змогли своїми очима побачити так званий «ефект синергії», який утворили два рекламні плакати, що висять один над іншим.
Мабуть, найгірший приклад розміщення реклами.
Дивлячись на рекламу Turkish Airlines на ескалаторі, неминуче виникає питання, якому дизайнерові або креативщику прийшла в голову думка так безглуздо розмістити рекламу авіакомпанії, що створює ілюзію падаючого літака, і як могли допустити або пропустити таке представники самого Замовника.
Вивіска ресторану «Дві палички» біля знаку «стоянка по парних днях заборонена».
Напис зверху: Небезпека! Заборонено стрибати в тунель. Nike – Just do it.
Передня і задня обкладинки номера американського журналу Nature являють собою відмінний зразок невдалого розміщення реклами.
Поряд з рекламою пошукової системи Yahoo! дуже невдало опинилася цифра 404, що означає «Not Found» (Не знайдено).
На автобус краще біле не розміщувати – доводить реклама нижньої білизни Delicate.
Чоловік не виглядає надто задоволеним від такої реклами.
Що спільного між сміттєвим контейнером і морозивом марки Nestle? Здавалося б, нічого, але ті, хто розміщував плакат, мабуть зуміли знайти в цих явищах щось спільне, поставивши їх поряд. Результат – на фотографії нижче.
Хлопчик показує на кладовище і кричить: “Рекордні ціни!”. Київ, серпень-2010.
Це в Москві, біля метро.
Милий ляп з красивою дівчиною з ВУЗ-банку, яка обіцяє оформити кредит за 20 хвилин, і величезною мавпою)
Із серії «Жорстоке зіткнення з реальністю».
Ялта, літо
А далі просто реклама, вигадана незатійливим креативщиком:)
Хоч і не в тему, проте смішно