У соцмережах жінки активніші за чоловіків

Жінки активніше використовують соціальні мережі для спілкування зі своїми друзями, родичами і колегами, ніж чоловіки.

Це довела шведська компанія глобального зв’язку Rebtel, яка провела відповідне дослідження серед дорослого населення США, повідомляє Mashable.

«Результати свідчать, що чоловіки, як правило, відстають від жінок, коли мова йде про спілкування у соціальних мережах. Наша статистика розвінчує факти попередніх досліджень, які показують, що чоловіки є більш досвідченими користувачами соціальних медіа», – зауважує генеральний директор Rebtel Андреас Бернстром.

Чоловіки натомість більш схильні використовувати голосовий/телефонний зв’язок, хоча випереджають у цьому жінок з незначною різницею.

Статистика дослідження:

Використання соціальних мереж:
для зв’язку зі своїми друзями — 68% жінок і 54% чоловіків;
для зв’язку зі своєю сім’єю — 60% жінок і 42% чоловіків;
для зв’язку зі своїми колегами — 34% жінок і 22% чоловіків.

Використання голосу/телефону:
для зв’язку зі своїми друзями — 75% чоловіків і 73% жінок;
для зв’язку зі своєю сім’єю — 84% чоловіків і 79% жінок;
для зв’язку зі своїми колегами — 73% чоловіків і 70% жінок.

За матеріалами osvita.mediasapiens.kiev.ua