Автомагістраль Київ-Чоп охрестили трасою-вбивцею

Автомагістраль Київ-Чоп, що на Житомирщині, охрестили трасою-вбивцею.

Нині її відремонтували до Євро-2012. Проте, коли проектували, про мешканців прилеглих сіл – забули. Для них не зробили безпечних переходів. Натомість у селах познімали обмеження швидкості для водіїв.

Селяни обходять смертельну трасу десятою дорогою. Проте врятуватися вдається не всім.

Ось так старенькі з Болярки ходять селом. Після того, як звели трасу до Євро-2012, хати відгородили від траси суцільними відбійниками. Хочеш до сусідки чи по хліб? Нового паркана не обійти, не об’їхати. А перейти дорогу не просто. Раніше знаки обмежували швидкість до шістдесяти кілометрів, тепер – дозволено дев’яносто.

Баба Валя онука до школи не пускає – боїться, що хлопчик ходитиме трасою. Вадимко дуже хоче вчитися, натомість порається в господарстві.

Навчає хлопчика старша сестра. Книжки малому читає вдома. Каже, так безпечніше.

Вадим:

Я не буду ходить по трасі. Зробіть пішохідну дорогу.

А чого ти не будеш по трасі ходити?

Того. Я боюся, там багато аварій.

Для таких, як Вадимко обабіч траси мали би прокласти доріжки. Але їх нема. Місцевий сільський голова запевняє: за планом вони були.

Петро Андросович, василівський сільський голова:

Всі відписувалися про те, що по завершенню реконструкції автодороги чи під час проведення всі ці роботи будуть виконані. І ніяких незручностей не має бути.

У турецькій фірмі також демонструють плани реконструкції дороги. Кажуть, що їм замовили, те вони й зробили.

Озґюр Ґюр, менеджер дорожнього підрядника:

В этом участке все сделано по строительным нормам государства Украина.

За документами, роботу замовляв Укравтодор.

«Вiкна» звернулися до урядників з клопотанням – чи не забули про поселян Житомирщини? Ті письмово відповіли: все відповідає нормам, а проект капремонту дороги має позитивний висновок.

Але траса вбиває людей.

На цьому пішохідному переході вже загинуло семеро осіб. Асфальт тут буквально просякнений кров’ю. До реконструкції дороги в навколишніх селах було обмеження швидкості. Тепер їх зняли – автівки буквально шаленіють.

Поки «Вiкна» знімали сюжет, у сусідній Мартинівці на неосвітленому пішохідному переході загинув 20-річний юнак.

Житомирський шматок траси Київ-Чоп днями мають прийняти урядники. Тут приємно їхати автом. Та лячно бути перехожим. Діти, які йдуть до школи, бігають дорогою вздовж та впоперек. Їм навіть не добудували надземного переходу. Будівельники залишили його обплутаним колючим дротом.

За матеріалами: Вікна