Директор Еко-Маркету на Малій Бердичівській у Житомирі Олексій Вигівський: «До загальноукраїнської програми «Еко-Маркет – школам» долучилося 2 мільйони покупців»

Минулої п’ятниці житомирський ліцей №25 отримав від продуктової мережі «Еко-Маркет» гарний подарунок – інтерактивну дошку Elite Panaboard, про що вже повідомляв Репортер Житомира.

Перед вчителями тепер відриваються можливості підвищення ефективності навчання.
Директор «Еко-Маркету» на Малій Бердичівській, 2 Олексій Вигівський у розмові з журналістом Репортер Житомира повідомив, що проект «Еко-Маркет – школам» став одним з найпотужніших соціальних проектів з тих, які реалізують у нашій державі великі торговельні мережі.

– Цьогоріч у акції взяло участь 2 мільйони українців. Допомога надана 80-тьом школам у всіх куточках України. Здійснюючи покупки в «Еко-Маркеті» і цим самим голосуючи за свою школу, покупці визначали переможця, – пояснює Олексій Вигівський. – Цього року у Житомирі найбільшу суму балів набрав ліцей №25. Обираючи подарунок ми зважували на те, щоб він був корисним саме у навчальному процесі.

Оскільки час не стоїть на місці і комп’ютерні технології завойовують світ, було вирішено дати учням можливість створювати свої проекти та проводити презентації за допомогою інтерактивної мультимедійної панелі. Звісно, «Еко-Маркет» і надалі підтримуватиме шкільну освіту корисними подарунками.

Директор “Еко-Маркету” на Малій Бердичівській, 2 вручає директорові ліцею Галині Пономарьовій сертифікат на інтерактивну дошку Elite Panaboard

Урочиста частина пройшла в присутності учнів

Директор Еко-Маркету на Малій Бердичівській у Житомирі Олексій Вигівський: “Подарунок обрано враховуючи його користь для підвищення якості навчання!”

Директор ліцею №25 Галина Пономарьова: “Еко-Маркет” презентував ліцею саме те, що було необхідне для вдосконалення навчального процесу!”

Олександр Бочковський, заступник житомирського міського голови: “Бізнес можна рекламувати по-різному. Можна обклеїти все місто біг-бордами, а можна зробити добру справу – підтримати шкільну освіту, дати дітям можливість розвиватися в сучасному світі. Така реклама, на моє переконання – найефективніша.”

Вчитель провів перший інтерактивний урок

Учні здійснили першу презентацію

Сергій Фещенко