Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» оптимістично оцінює перспективи періодичних видань

Репортер Житомира поцікавився в представників дирекції «Укрпошти» останніми тенденціями передплати періодичних видань.

Тетяна Хмілевська, начальник відділу періодичних видань Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта»: «Всім жителям міста Житомира і області «Укрпошта» повідомляє, що до закінчення передплатної кампанії на 2012 рік залишилось мало часу.

Тож нагадую, що передплата на загальнодержавні видання закінчується 22 грудня 2011 року, а на місцеві видання 27 грудня 2011року. Передплату всі бажаючі можуть оформити у листоноші або на найближчому відділенні поштового зв’язку.»

У друкованих ЗМІ з’явилося багато сучасних конкурентів, зокрема Інтернет. Отож ми запитали у Тетяни Хмілевської, як працює пошта у такому конкурентному середовищі?

– Звісно, інтернет практично захопив вікову нішу тих, кому від 16-ти до 27-ми. Це молоді, активні люди, старші з яких виросли на комп’ютерних іграх, а молодші – на інтернеті та соціальних мережах. Однак багато молодіжних журналів в нашій країні користуються популярністю серед молоді.

З роками, коли орієнтири змінюються, здобувається професійний рівень, з’являється необхідність простеження останніх тенденцій, отримання нових знань – людина повертається до періодики, яка з розвитком сфери інформаційно-комп’ютерних технологій стає цікавішою. Тож за майбутнє періодичної преси ми спокійні.

– Якщо проаналізувати рівень передплати місцевих видань за останні роки, які тенденції спостерігаються?

– Був період коли ми фіксували незначне падіння інтересу до районних друкованих видань (в межах 2%). Останні декілька років місцеві періодичні видання переважно зберігають свої передплатні тиражі.

Пошта тісно співпрацює з редакціями і видавництвами, спільно з ними проводить ділові зустрічі, конкурси серед передплатників. Тому маємо право сподіватися на те, що наступними роками мешканці області активніше передплачуватимуть періодику.

– Яким чином Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» стимулює передплатну активність серед населення?

– Для того, щоб підтримати інтерес до передплати друкованих видань ми інформуємо населення через ЗМІ про наші акції, проводимо «Дні передплатника», заохочувальні конкурси. Активну позицію займають редакції, а саме здійснюється акційна передплата. Так у грудні 2011 року близько 20-ти редакцій запропонували 18-ти відсоткову знижку тим, хто прийде підписувати періодику з 1-го по 10-те грудня. Це вигідно, зручно і доступно кожному.

– А чи проводяться акції для дитячої аудиторії, дітей-сиріт та тих які позбавлені батьківського піклування?

– Вже другий рік поспіль «Укрпошта» спільно з ДП «Преса» проводить благодійну акцію з доброчинної передплати – «Подаруй дитині радість читання!», спрямовану на формування серед дітей зацікавленої читацької аудиторії.

Ми пропонуємо простягнути свою руку допомоги та порадувати діток, яким найважче – вихованців закладів для дітей-сиріт та тих, що позбавлені батьківського піклування.

– Розкажіть детальніше про умови акції

– Взяти участь у доброчинній передплаті може кожна людина, завітавши до найближчого поштового відділення. Вам нададуть інформацію про дитячі навчальні заклади та запропонують перелік видань для дітей різних вікових груп.

Ви зможете на власний розсуд передплатити на 2012 рік будь-яку кількість видань (за готівку або по перерахунку) для одного чи кількох закладів. Цього року акція триває до 20-го грудня. Отож, ми щиро сподіваємось на активну участь у цій добрій справі. Детальнішу інформацію та допомогу в оформленні замовлень Ви можете отримати по телефону (0412) 37-33- 65, 37-27- 83, 39-69-38.

Пам’ятайте, своєю небайдужістю Ви зможете забезпечити радість читання багатьом діткам !!

– Але ж сучасний поштовий зв’язок це не тільки передплата періодичних видань?

– Беззаперечно, об’єкти поштового зв’язку області надають більше 50 видів послуг. В умовах сьогодення, коли технічний розвиток та обізнаність населення є досить високими, зростають і вимоги споживачів, тому пошта постійно знаходиться у пошуках нових послуг які повинні задовольнити споживача.

– Що нового пропонує Укрпошта?

– Сьогодні в відділенні поштового зв’язку можна замовити доставку відправлень «від дверей до дверей», придбати квиток на літак чи потяг, а можна прискорити проходження відправлення, оформивши їх як пріоритетні. Швидко розвиваються послуги, основані на інформаційних технологіях. Серед останніх нововведень Терміновий переказ, СМС повідомлення, Електронне повідомлення.

Особливу увагу хочу звернути підприємств, установ, організацій та приватних осіб на ексклюзивну послугу Укрпошти «Власна марка».

Власна марка – є не просто індивідуальною поштовою маркою, а оригінальним сувеніром, оскільки на купоні може бути розміщено безпосередньо ваше зображення або фото рідних та близьких Вам людей, товарний знак фірми та інше. За бажанням до поштової марки тематичної «Власна марка» здійснюється друк зображення на немаркованих конвертах.

Тетяна Хмілевська: “Незмінним залишається – живий людський зв’язок, який забезпечують листоноші!”