Клубна статистика житомирського “Master Club”: результат, який говорить сам за себе

Можна говорити дуже багато, дуже складно і дуже красиво, і, водночас, майже нічого не сказати. Таке собі пустопорожнє словоблуддя без конкретних фактів.

Про Клуб відмінних рекомендацій Master Club також можна розповідати і багато, і красиво, але робитимемо ми це, опираючись на незаперечні факти, тому що за півтора роки роботи він позитивно зарекомендував себе як серед покупців, власників універсальних клубних дисконтних карток, так і серед членів Клубу, які охоче відгукнулися та своєю участю підтримали клубне об`єднання.

Сьогодні без зайвої скромності хочеться заявити, що компанії, котрі Master Club рекомендує покупцям дійсно є одними з найкращих в Житомирі та області, а бренд Клубу з кожним місяцем набирає все більшої і більшої популярності серед населення.

Тепер перед Клубом вже не стоїть питання, як залучити нові компанії, а як відібрати серед існуючих ті, які за якістю, ціною та сервісним обслуговуванням могли б повніше задовольнити потреби власників клубних універсальних карток.

У свою чергу більшість керівників компаній, членів Master Club, правильно зрозуміли клубну філософію та вигоду, яку отримує кожна фірма від ефективного використання об’єднаних зусиль, спрямованих на пропаганду власних товарів та послуг серед широких верств населення.

.

Та, щоб не розтікатися думкою, пропонуємо читачам ознайомитися з наступними статистичними даними, які складають об’єктивну характеристику діяльності Master Club у 2011-2012 роках:

1. Станом на 15.03.2012р. Клубом відмінних рекомендацій «Майстер Клуб» залучено 12 кращих торгово-виробничих компаній, таких як «Ермітаж», «Омах-Центр», «Візаж», «Центр фільтрації води», «Вольт», «Перше професійне таксі «Пілот», «Домотроніка», кінотеатр «Україна», «Стоп-Транзит», «Датур», РА «Пропозиція» та меблева фабрика «Модерн».

2. За півтора роки роботи Клубом та його членами видано через торгові точки покупцям майже 3000 універсальних дисконтних карток “Master Club” та було отоварено по клубних картках понад 6000 клієнтів.

.

3. В 22-х торгових точках членів «Майстер Клубу» щомісяця видається новим покупцям від 100 до 150 клубних карток, які здійснили покупку від 500 до 7000 гривень.

4. Усім власникам універсальних дисконтних карток “Master Club” надається в торгових точках членів Клубу знижка від 3 до 20%.

.

5. Інформацію про Клуб та його членів щомісяця переглядає понад 350 000 споживачів в таких інформаційних засобах, як транспортне телебачення (32 монітори), газети-партнери «Купець», «Ехо», «Інтерес», сайти GIS Україна (електронна карта Житомира), «Репортер Житомира», сайт компанії «Стоп-Транзит» та сайт “Master Club”.

6. Щомісяця Клубом надсилаються СМС-повідомлення про вступ нових членів та акції власникам клубних карток, які вказали в Анкеті покупця мобільні телефони (1500 чол.).

7. Клубна брендова атрибутика (стікери на касу та двері, плакати А2, прапорці) розміщена в 22-х торгових точках членів “Master Club”, що дає можливість покупцям, власникам клубних карток, швидко зорієнтуватися та зробити вигідну покупку з клубними знижками.

.

8. Три команди «Омах Центр», «Ермітаж» і «Домотроніка», компанії яких є членами Клубу відмінних рекомендацій Master Club, у грудні 2011 року прийняли активну участь у П`ятому корпоративному чемпіонаті з боулінгу. Із 46 команд 12 ввійшли до фіналу. Серед фіналістів за чемпіонський кубок змагалася і команда «Домотроніка» і посіла почесне п’яте місце.

9. Для власників універсальних карток Master Club проведено декілька розіграшів запрошень в кінотеатр «Україна» (м. Житомир).

10. Майстер Клубом вручено трьом найактивнішим членам Клубу – «Домотроніка», «Ермітаж», «Омах Центр» – спеціальні клубні нагороди: Пам`ятний Знак «За клубну солідарність».

.

11. Всім компаніям,членам Master Club, було розіслано листівки з Новорічним поздоровленням та Новорічні подарунки, а також було розіслано привітання чоловікам, працівникам компаній, з Днгем захисника Вітчизни та жінкам – з Днем весни – 8 Березня. Жінки керівники отримали від «Майстер Клубу» святкові подарунки.

12. На клубному сайті з`явилося 9 нових рубрик: «Вступити до Клубу», «Партнери Клубу», «Статистика», «Клубна творчість», «Додаткові можливості», «Реклама Майстер Клубу», «Результати розіграшів», «Клубні нагороди», «Новини Майстер Клубу».

13. Готується спеціальна сторінка клубного бізнес-довідника.

.

І на завершення, хочеться звернути увагу на те, що клубна статистика постійно поповнюється

Попереду на членів Клубу відмінних рекомендацій Master Club та власників універсальних дисконтних карток чекають цікаві заходи, бізнес-пропозиції та спортивно-розважальні програми.

____________________________________________________________________________

«Майстер Клуб»
www.master-club.com.ua