Магічні візитки допоможуть у кар’єрі

Вам ніяк не вдається просунутися по кар’єрних сходах, налагодити відносини з діловими партнерами, а гроші постійно обходять вас стороною?

Зверніть увагу на свої візитні картки. Вони можуть додати вам популярності серед партнерів та роботодавців, а також зіграти роль грошових талісманів. Але для цього, звичайно, треба знати деякі секрети, пише yoki.ru.

Перш за все, не варто вважати, що, коли ви птах невеликого польоту, то візитки вам і не потрібні. Візитна картка – це насамперед інформація про вас. Якщо ви просто продиктували людині номер свого мобільного, він, звичайно, може його записати, але не факт, що потім ваші координати не загубляться серед інших … А ось наткнувшись на візитку, колишній співрозмовник відразу про вас згадає … Якщо ж ви займаєтеся, скажімо, бізнесом, наукою, творчою діяльністю і не маєте візиток, то вас можуть просто не сприйняти всерйоз.

Візитка зручна ще й тим, що економить час, який інша людина могла би витратити на записування ваших координат. Цього часу у нього взагалі може не бути, особливо якщо людина зайнята … Куди простіше дістати з портмоне візитку і протягнути її зі словами: “Ось, тут вказані мої координати”.

Що має бути зазначено на візитці? Обов’язково – ваше ім’я і прізвище. Далі може слідувати ваша посада або професійний статус, скажімо, “адвокат”, “журналіст”, “менеджер”, “режисер”, “архітектор”. Можуть бути додані якісь регалії, наприклад, “професор”, “доктор”, “доцент”. Якщо ви не хочете вказувати посаду і професію (можливо ви працюєте двірником або вантажником), то бажано вказати хоча б назву вашої компанії. Або обмежтеся ім’ям-прізвищем.

Не на всіх візитках вказуються особисті мобільні телефони. Можна обмежитися службовим або домашнім номером. Якщо у вас є електронна адреса, номер “аськи”, нік в “Скайп”, адреса персонального сайту чи сайту вашої компанії, ви теж можете все це внести в візитку. Але це зовсім не обов’язково.

Іноді на зворотному боці візитної картки пишуть те ж саме, але на англійській. Вирішуйте самі, потрібно вам це чи ні. Якщо ви не маєте справи з іноземцями, то, може, утриматися?

Візитки також можуть бути різних кольорів. Але пам’ятайте, що, наприклад, занадто яскрава або темна візитка виглядає більш складною для візуального сприйняття.

Люди, які замовляють візитки з золотим тисненням та іншим витіюватим оформленням, вважають, що це надає їм більш солідний статус в чиїхось очах. Але якщо ваш реальний статус не дотягує до рівня візитки, це викличе у ваших потенційних партнерів лише роздратування. Дивіться не перестарайтеся!

А тепер – про магію. Мода “заряджати” візитки прийшла до нас із Заходу, де до магії завжди ставилися з часткою здорового прагматизму. Як показує практика, власнику зарядженої візитки легше влаштуватися на роботу, просунутися по службових сходах, переконати ділових партнерів укласти вигідний йому контракт … Людині з “магічною” візиткою майже неможливо відмовити. А у тих, хто не йде йому назустріч, починаються неприємності.

Здійснити ритуал магічної зарядки ви можете і самі. Перш за все – замовте собі нову партію візитних карток з набраним в кутку дрібним шрифтом чудодійним словом VEHUIAH (це ім’я першого з 72 ангелів Каббали). Якщо ви не прихильник кабалістики, можете цього не робити, але тоді чарівний вплив буде значно слабкішим.

Виберіть найтемнішу кімнату у вашому домі. Поставте посеред столу свічку в свічнику і запаліть її. Тепер самі сядьте за стіл і покладіть на нього пачку візиток. Протягом 10 хвилин уважно дивіться на них і уявляйте себе багатою благополучною людиною, яка досягає в житті всього, що захоче …

Візьміть всю пачку в складені човником долоні і подихайте на них, уявляючи, що з кожним вдихом до них переходить ваша сила та енергія. Уявіть, що ці картки – одухотворені істоти, які допоможуть здійснити ваші плани. Потім тричі подуйте на пачку. Здійсніть цей обряд тричі. Весь ритуал потрібно повторювати раз на день протягом одного місячного місяця.

Але чи є в цьому сенс? – скажете ви. Що якщо занадто багато людей будуть заряджати картки “на удачу”. Адже не може повезти всім підряд! А ось тут ви помиляєтеся: більшість бізнесменів – матеріалісти і не вірять у магію, навіть саму чудодійну … До того ж вони, як правило, дуже зайняті, щоб цілий місяць присвятити ритуалам. А між іншим, даремно!