Минулої п’ятниці у Житомирі пройшло засідання комісії з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою.
До складу комісії входять представники 5-ти служб. Їхня робота – розгляд та погодження поданих у міську раду проектів землеустрою у процесі оформлення громадянами землевпорядної документації.
Комісія створена на підставі розпорядження Кабміну у 2010-му році. Мотивація – спрощення для громадян процедури оформлення землевпорядної документації. Комісія діє через дозвільний офіс, звідки надходять проекти землеустрою, які комісія у 21-денний термін зобов’язана розглянути і повернути.
До складу комісії з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою входять керівники п’яти установ:
1. Начальник управління Держкомзему у Житомирі Дмитро Пшоняк;
2. Начальник управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Борис Тарас;
3. Головний державний санітарний лікар Житомира Олександр Шпита;
4. Начальник відділу погоджень у сфері господарської діяльності Державного управління охорони навколишнього середовища в області Людмила Опанасюк;
5. Начальник управління культури Житомирської міської ради Лариса Харчук.
У разі необхідності залучають представників інших установ і відомств.
– Комісія проводить засідання щоп’ятниці, розглядаючи проекти землеустрою, що надійшли з дозвільного офісу, – каже голова комісії, начальник управління Держкомзему у Житомирі Дмитро Пшоняк. – Зараз ми намагаємось віднайти механізм ефективної взаємодії, оскільки комісія зіштовхується з проблемами неврегульованості внутрішніх розпорядчих документів служб, які входять до складу комісії.
Цього разу члени комісії розглянули 13 проектів землеустрою, обговорили пропозиції, які були надані у попередній період, підписали узагальнені висновки по проектах землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Сергій Форест