Ще з моменту, коли Україна завоювала право приймати у себе Євро-2012, говорили, що однією з головних проблем нашої країни є, крім іншого, поганий стан українських доріг.
Довгий час дороги не ремонтували, а за рік до євро почали реконструкцію авральними темпами, –
Разом вийшло так, що головний маршрут з
Зараз останні 130 км дороги від західного кордону до столиці ремонтують рекордними темпами,
На Житомирській трасі працюють майже цілодобово. Група робітників відповідає за кілометри узбіччя.
«Намагаємося, бачите — 20 хвилин пообідали і вперед», — говорить співробітник «Укравтодору».
Так само завзято працюють і укладальники бордюрів. Запевняють — свою щоденну норму виконують і всі закінчать вчасно.
«Впораємося — по 100 метрів на день кладемо. Ще трохи залишилося до Євро», — говорять співробітники компанії.
Крім узбіччя автодорожники доробляють пішохідні переходи і відбійники. На трасі між Києвом і Житомиром тепер будуть і нові металеві відбійники, причому уздовж всієї дороги між смугами і на узбіччі.
«Норма близько 500 м, кілометр, а коли воно виходить: яка земля. Пісок швидше, бетон — важче», — говорить співробітник «Укравтодору» Олексій Сахневич.
Офіційно трасу почнуть експлуатувати вже 1 червня, проте без верхнього покриття. Постелять його вже після Євро.
Джерело: РБК-Україна