Житомиряни незадоволені роботою медичних сестер у дитячій поліклініці по вулиці 1-го Травня

До редакції сайту Репортер Житомира зі скаргами на одну із дитячих поліклінік міста звертаються батьки.

Житомиряни незадоволені роботою медичних сестер у поліклініці по вулиці 1 Травня. За їх словами, вони беруть за довідки гроші, проте квитанцій не дають. Батьки навіть створили форум на якому висловлюють невдоволення стосовно таких випадків.

Між собою матері обговорюють і те, скільки ж хто платить за довідку про відвідування дитиною навчального закладу?! А якщо дитина хворіла, не дай Боже, 10 разів на рік…? І чи є розцінки на довідки в залежності від матеріального положення людини?

Батьки жаліються, проте мовчать, на інтерв’ю погоджуватися не дуже і хочуть, тому що вимушені будуть знову іти до поліклініки з дитиною, а там, думають, ставлення до них вже зміниться.

За роз’ясненням та коментарями ми звернулися до Володимира Башека, головного лікаря поліклініки, що на 1 Травня.

Я не один рік працюю у цій поліклініці, і це перший раз таке чую. Стосовно благодійних внесків, то це все узаконено. Ми рекомендуємо пацієнтам, і якщо у них є бажання, зробити якісь внески, то вони їх роблять. Ніхто нікого не примушує, а тільки рекомендує. Сьогодні є маса подяк, всі медсестри дотримують правил етики, медичний колектив гарно працює, обслуговування на належному рівні.

Володимир Йосипович просить всіх, хто обслуговується у дитячій поліклініці №1, при виникненні якихось суперечок чи питань звертатися до нього

Якщо виникають якісь недоречності, чи виявляються ті факти, про які ви мені повідомили, то я прошу, батьків не боятися, а одразу звертатися до мене або до зав. поліклінікии. Якщо є скарги, ми людину приймемо поза чергою. Обов’язково проведемо роз’яснювальні роботи аби такого більше не повторилося. Я наголошу на тому, що не потрібно боятися.

Марина Кузьменко