Британська оптична компанія Specsavers вирішила використати скандальний інцидент з незарахований голом Марко Давіча в матчі Україна-Англія в рекламних цілях.
Як повідомляє Daily Mail, сьогодні нова реклама Specsavers з’явилася на сторінках відразу декількох британських газет. Рекламщики компанії вирішили висміяти суддів УЄФА, які не змогли розгледіти, що м’яч перетнув лінію воріт, перш ніж гравець збірної Англії Террі вибив його.
На рекламному плакаті Specsavers розміщена фотографія гола Девіча, а нижче напис українською мовою: “Вам треба було піті до Specsavers”. Далі в дужках: “as they say in Ukraine” (“як кажуть в Україні”).
Specsavers спеціалізується на продажу окулярів і контактних лінз.
У самому низу плаката рекламщики закликають британців замовити тест на перевірку зору.
Гол Девіча став топ-темою для авторитетних видань світу. Всі медіа стали на захист української команди, відзначаючи, що м’яч таки перетнув ворота англійців, а арбітр допустив грубу помилку, пише