У Житомирі отримати державні акти на землю буде простіше

На сьогодні існує чимало випадків та дорікань з приводу того, що люди чекають свої держакти роками.

Причина – неякісна робота ліцензіатів. Помилки у виготовлених документах, приміром, у кадастровому номері, у вирахуванні координат, площ або ж у прізвищі та адресі. Через це процес оформлення затягується та доводиться повторно проводити роботу.

Утворюються черги, «оббиваються пороги», марнується час та довгі місяці, іноді роки, чекань. Тому житомирянам слід ретельно відноситися до підбору землевпорядних організацій по виготовленню документацій, віддаючи перевагу державним.

Прийнятий у липні минулого року Закон «Про Державний земельний кадастр», який вступає в силу з 2013 року, кардинальним способом змінить ситуацію в питаннях по видачі правовстановлюючих документів на землю. Усі районні управління Держкомзему переходять на новітнє сучасне програмне забезпечення. Це прискорить автоматизацію усіх процесів, всі кадастрові процедури здійснюватимуться за принципом «єдиного вікна». Достатньо звернутися виключно до районного відділу Держкомзему, і там же протягом чітко встановленого терміну отримати потрібні документи.

Виснажливі походи «по кадастр» в обласний центр або до будь-яких інших інстанцій стануть не потрібні.

Прес-служба Головного управління Держкомзему у Житомирській області