На вулиці Житомира вийдуть маршрутки з наклейкою КП “ЖТТУ”: фоторепортаж

Житомирське трамвайно-тролейбусне управління входить новий етап роботи – відтепер підприємство – ще й комунальний автобусний перевізник міського пасажиропотоку.

Київська фірма ТОВ “Терней Компані” надала 22 автобуси марки “Богдан”, які завтра вийдуть на лінії і обслуговуватимуть марштути №3 та №8. Декілька місяців буде обкатка цих маршрутів згідно тимчасового договору, далі – згідно закону, проведуть конкурс. Мало хто сумнівається що саме цей перевізник отримає у ньому перемогу.

Завтра маршрут №8 від ЖТТУ вийде у місто

Одразу ж зазначимо, що ці маршрути не є особливо прибутковими, тому входження ТТУ на ринок приватних автоперевезень відбулося тихо-мирно без особливих нарікань збоку місцевої еліти (щодо переділу, монополізації ринку маршрутних перевезень тощо), яка непогано “сидить” на прибутках від перевезень громадян. Далі ж очікується, що КП “ЖТТУ”, яке отримало ліцензію і стало перевізником братиме участь у конкурсах на право обслуговування прибуткових маршрутів. Ну і звісно, хто ж “тягатиметься” з ТТУ рівнем матеріально-технічної бази, умовами підготовки автобусів до виходу на лінію, іншим.

ЖТТУ як перевізник електротранспорту незважаючи на усі борги в які його загнала держава невиконання своїх зобов’язань щодо компенсації витрат на безкоштовне перевезення пільговиків, перебуває на третьому місці в Україні за рівнем матеріально-технічної бази. То можна бути впевненим, що маршрутки на лінію підприємство випустити зможе і зробить це набагато якісніше, оскільки в ТТУ працюють кваліфіковані інженери, механіки, техніки, яким внаслідок вищенаведеної обставини півтора місяці затримують заплату.

Самі ж працівники ЖТТУ радіють співпраці з автоперевізником. Кажуть, що їх зусиль вистачить для того щоб обслуговувати і електротранспорт і автобуси, оскільки штат працівників через скруту на підприємстві задіяний не на 100%. А ось зайва копійка покращить ситуацію з виплатою зарплати.

Міський голова Житомира Володимир Дебой усвідомлює, що нажив собі такими ініціативами у цьому місті багато ворогів

“По-перше, вони перебуваючи на cпрощеній системі оподаткування приносили невеликий відсоток відрахувань до бюджету у порівнянні з тим, що справді заробляли; по-друге – їхні маршрутки забирали з зупинок платоспроможне населення; по-трете – вони позабирали найкращі маршрути, а ТТУ хотіли взагалі ліквідувати і порізати тролейбуси на метал.

Ми не дали цього зробити. Я не бачу альтернативи ЖТТУ, як комунальному підприємству у сфері перевезень громадян у Житомирі”, – каже Володимир Дебой.

Міський голова запрошує перевізників до співпраці з ТТУ. Обіцяє гарні умови і перемоги у конкурсах на право обслуговування маршрутів

За розрахунками міського голови якщо третина маршруток Житомира обслуговуватиметься ЖТТУ – підприємство стане беззбитковим і зможе вкладати гроші у капремонти тролейбусів і трамваїв, а також на закупівлю нових одиниць техніки.

В кінцевому результаті споживач оцінює кінцевий результат – якість наданих послуг, яка у випадку з маршрутками залежить від безпеки перевезень, комфорту проїзду та часового інтервалу між автобусами. А у чию кишеню підуть гроші питання для споживача другорядне, та першочергове для тих, хто має інтерес у цьому бізнесі.

Фоторепортаж Репортер Житомира: