Житомиряни все частіше стали скаржитись на незадовільний стан водопровідної води.
Враховуючи їх скарги щодо погіршення води в їхніх помешканнях, сайт Житомирскої міської ради повідомляє що вода, яка виходить з очисних споруд водопроводного комплексу станції другого підйому КП «Житомирводоканал» відповідає діючим санітарним нормам.
Хто стоїть за цим повідомленням невідомо, адже у ньому не зазначено чи це заява прес-служби КП «Житомирводоканал» чи пре служби міської ради.
Перевіркою встановлено, що факти зазначенні у зверненнях житомирня дійсно були через погіршення якості річкової води та особливими природними умовами, що у свою чергу призвело до збільшення деяких показників води (в межах відхилень), яка постачається КП «Житомирводоканал» – говориться у повідомленні.
Питна вода надходить в розподільчу водопровідну мережу Житомира від комплексу очисних водопровідних споруд та насосної станції 2-ого підйому, які розташовані за адресою: м.Житомир, вул.Черняхівського,120.
Якість питної води контролюється відомчою контрольно-вимірювальною лабораторією з додержання санітарно-гігієнчних норм водопостачання (Свідоцтво про атестацію №68/1, видано 03 квітня 2009 р. Чинне до 20 жовтня 2013 р.)
Контроль якості води ведеться цілодобово за програмою лабораторно-виробничого контролю відовідно до чинних Державних санітрних норм та правил “Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною” (ДСаНПіН 2.2.4-171-10).
Однак, зважаючи на вище зазначене, у Житомирі, через значну зношеність водопровідних труб, майже щоденно виникають 8-10 аварій на водопроводах, що мають локальний характер пошкодження труб. На ліквідацію аварійних ситуацій відволікаються значні матеріально-технічні ресурси водоканалу, що спричиняє незручності на водокористування та в окремих випадках впливає на якість води, що надходить до споживачів.
На час проведення ремонтних робіт згідно технологічного регламенту проводиться відключення окремих районів, будинків, об’єктів. В цей час може відбуватись погіршення фізичних характеристик води, підвищена каламутність, погіршення прозорості (кольористість чи забарвлення).
КП «Житомирводоканал» за середніми звітними даними майже щоденно усуває до 10 пошкоджень на водопровідних мережах, аналогічні роботи виконуються також житлово-експлуатаційними підприємствами на будинкових мережах водозабезпечення.
Крім того, водоканалом упродовж вересня буде проводитись сезонне промивання та дезінфекцію тупикових водопровідних мереж міста у т.ч. обладнання насосних станцій ІІІ підйомів.