Дебой про окрему кабінку для таємного голосування: “Право депутата не є його обов’язком!”

Окрему кабінку для проведення таємних голосувань в міськраді Житомира запропонував встановити в одному з кабінетів оргвідділу міської ради Житомира депутат Олександр Радько.

Потребу в окремій кабінці для голосування депутат побачив після того, як 27 грудня 2012-го року міська рада голосувала за кандидатуру секретаря ради. Нагадаємо, міський голова Володимир Дебой запропонував на цю посаду Світлану Півоварову, яка очолює житлове управління міської ради й є позафракційною. Тоді депутати проголосували так: 28 за, 6 проти, 1 бюлетень зіпсовано. Результат – Півоварова не пройшла.

Тоді під час голосування виник скандал. Депутати від опозиції, які входили до складу лічильної комісії, керуючись нормами регламенту, не дозволяли проголосувати лікареві Володимиру Башеку, депутатське посвідчення якого, зі слів Башека, перед початком голосування зникло з його депутатського місця у сесійному залі. Після того, як виготовили тимчасове посвідчення, депутат Башек проголосував.

А ось депутат Радько побачив порушення таємності голосування. Його пропозиція:

АУДІО РЕПОРТЕР ЖИТОМИРА:

– Лічильна комісія створила всі умови для таємного голосування згідно регламенту, – каже депутат Наталія Леонченко, яка входила до складу лічильної комісії з голосування за кандидатуру секретаря ради.

Екс-секретар міської ради Житомира Наталія Леонченко, яка судиться за відновлення на посаді, наголошує, що голосування відбувалося в окремій кімнаті. “Це можна вважати кабінкою для голосування. Під час голосування у кімнаті депутат знаходився наодинці. Урна для голосування є прозорою”, – зазначає вона.

Водночас, міський голова Володимир Дебой роз’яснює: право депутата не є його обов’язком.

Депутат на власний розсуд приймає рішення, щодо участі у таємному голосуванні. Він навіть має право продемонструвати журналістам після здійснення волевиявлення, яке рішення він прийняв.

Як стало відомо Репортеру, висувати секретаря міської ради з ініціативи депутатів рада буде у кінці лютого – на пленарному засіданні вже наступної сесії Житомирської міської ради.