Прокуратура з’ясує, чому ЖТТУ ще й досі без обіцяних державою 5-ти мільйонів

Допомогти грошима ЖТТУ – обов’язок держави, оскільки підприємство безкоштовно перевозить пільговиків.

Станом на сьогодні родини працівників підприємства ще з жовтня минулого року сидять без копійки.

В ситуацію втрутилась прокуратура. Спільно зі спеціалістами територіальної державної інспекції з питань праці в області прокуратура Житомира за дорученням прокуратури області перевірить причину виникнення боргів по зарплаті в Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінні.

Установлено, що станом на 1 січня 2013 року, працівникам трамвайно-тролейбусного управління не виплачено 3,3 млн грн заробітної плати.

Про це інформує прес-служба прокуратури області.

Разом з тим у коментарі Репортеру директор ЖТТУ Віктор Мирончук наголосив, що підприємство так і не побачило у повному обсязі 5-ти мільйонів гривень транспортної субвенції, які на позаминулій сесії обласної ради віддали ТТУ.

На рахунки реально надійшло 2 млн. 400 тис. грн. Цих грошей вистачило для того, аби частково (75%) погасити заборгованість за жовтень 2012 , і то не в повному обсязі.

Начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Костянтин Підпокровний підтвердив Репортеру інформацію про те, що дійсно 2 млн. 400 тисяч були перераховані на рахунок ТТУ.

У міській раді переконують – гроші затримує держава.

– Коли надійдуть кошти, складно сказати. Ми на їх дуже розраховуємо. Нам також хочеться швидше погасити людям заборгованість, – сказав Підпокровний.

Проблему з боргами ЖТТУ 2 роки вирішує мер міста Житомира Володимир Дебой. Є результати: підприємство цього року звільнять від кредитного ярма (7 млн. грн.). Минулого року збільшили кількість рухомого складу за рахунок випуску на лінію 5-ти київських тролебусів та відновленню 2-х тролейбусів силами підприємства. Однак, ці кроки не змогли перекрити мільйонні збитки ЖТТУ через часткове невиконання державою своїх зобов’язань щодо вчасної компенсації перевезення пільговиків.

Змученим безгрошів’ям працівникам комунального електротранспортного підприємства Житомира нічого лишається, як знову вдаватися до пікетів. Держава ж не поспішає відмовлятися від декларованих “соціальних ініціатив”, у час коли треба затягнути паски.

Мова йде не лише про видатки на забезпечення розкоші та “належного” утримання Президента і його маєтків, урядовців, депутатів (це, до речі, мало б бути у першу чергу!), а й про “пільговий популізм” керманичів держави за рахунок таких підприємств як ЖТТУ. До речі, минула помаранчева влада теж виявилася не готовою до “непопулярних” кроків, бо складно переконати населення “затягнути паски”, коли сам жируєш.

Пенсіонери їздять у міському електротранспорті Житомира безкоштовно у той час коли приватні маршрутні перевізники, які сплачують мінімум податків, перевозять більшість платних пасажирів і не погано на цьому заробляють.

Якщо у нас “справедлива держава” то у чому ж тоді проявляється “соціальна політика” по відношенню до сімей працівників ЖТТУ, які Новий рік зустріли без грошей? Чим вони гірші?

Вони добросовісно виконали свою роботу – перевезли безкоштовно пільговиків, сплатили податки. Держава, яка дбає про “покращення”, за це “віддячила” затримкою виконання своїх фінансових зобов’язань.