Політичні заяви навколо ЖТТУ

“Міський голова Житомира чекає від держави грошей для ЖТТУ, а сам для вирішення питання виведення підприємства з кризи нічого не робить”.

Так сказав з сесійної трибуни обласної ради народний депутат ВР від Житомира Геннадій Зубко.

Нардеп повідомив, що звернувся до Прем’єр-міністра України Миколи Азарова з проханням виділити з державного бюджету 10 мільйонів гривень цільової субвенції на ЖТТУ.

А поки держава виділятиме гроші, Зубко пропонує перерозподілити з обласного бюджету 2 мільйони гривень для покриття поточної заборгованості по зарплаті на ЖТТУ.

“Позиція депутата – політичні заяви”, – з тієї ж трибуни говорить міський голова Житомира Володимир Дебой.

Очільник міста очікує від нардепа співпраці та об’єктивності. Каже, за останні 2 роки влада Житомира й області збільшила рухомий склад, повністю погасила 13 мільйонів кредиту ЖТТУ, який почепила на підприємство минула влада в часи, коли Геннадій Зубко очолював транспортну комісію міської ради.

– 2,5 роки міський бюджет у повній мірі виконує зобов’язання щодо компенсації перевезення студентів, учнів, – каже Дебой.

Сьогодні в Житомирі значна проблема з приміським транспортом.

Міський голова звертається до обласної влади з проханням посприяти в тому, щоб приміські маршрутки, які дублюють рух електротранспорту в Житомирі, незаконно возять пасажирів за гроші, при цьому отримуючи субвенцію, змінили статус з районного на міський.

– Прошу допомогти зробити ці маршрути міськими, – каже Дебой.

Голова ЖОДА Сергій Рижук повідомив, що його зусилля щодо виділення державою належних ТТУ грошей даремно не пройшли.

“Будуть зміни до держбюджету й згідно постанови Кабміну однією з чотирьох пілотних областей, які отримають додаткову субвенцію на підтримку комунального електротранспорту стане Житомирщина”, – каже Рижук.

Голова обласної ради Йосип Запаловський наголошує на тому, що проблеми ЖТТУ треба вирішувати спільно, а не звинувачувати місцеву й обласну владу, бо вона системно доносить Уряду пропозиції щодо виділення цільових коштів для потреб ЖТТУ.

У той же час й міський голова Володимир Дебой й нардеп Геннадій Зубко переконані, що формульний підхід, яким послуговується в розподілі транспортної субвенції обласна влада потрібно корегувати в сторону збільшення частки ЖТТУ.

А ось Сидір Кізін, голова ЖОО ВО “Свобода” сьогодні на мітингу пояснив чому влада області не поспішає давати більше ЖТТУ. Каже, в розподілі грошей на райони присутня корупційна складова, а перерахунок на ЖТТУ не дає можливостей красти гроші. Тому ТТУ й обділяють.

Працівники ЖТТУ, які вийшли сьогодні під стіни облради підозрюють, що є бажаючі, у тому числі й у владі, довести підприємство до банкрутства й цим самим позбутися основного конкурента на ринку пасажироперевезень Житомира.