Освітяни Житомирщини провели конференцію в режимі онлайн

Традиційна обласна серпнева конференція працівників освіти Житомирщини відбулася у новому форматі.

Засідання пройшло в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, – інформує прес-служба обласної ради.

За конференцією в режимі он-лайн спостерігали 10 тисяч вчителів із кожного куточка області.

Житомирщина, стверджує обласна влада, є лідером в країні за темпами відновлення дитячих садочків в сільській місцевості, організації підвезення учнів та вчителів до місць навчання, модернізації профільного навчання, рівнем підтримки обдарованої молоді, темпами реформування системи інтернатних закладів та інше.

Влада звітує про те, що більшість шкіл вже підготовлені до 1-го вересня – якісно та вчасно виконані ремонти, замінено вікна, двері, запроваджено новітні опалювальні технології.

На ремонт шкільних приміщень, реконструкцію інженерних мереж цього року спрямували 120 мільйонів гривень, з них 50 мільйонів – кошти місцевих бюджетів.

Чимало коштів на проведення ремонтних робіт в навчальних закладах сільської місцевості спрямували сільські ради із власних заощаджень. “При цьому норми Бюджетного Кодексу України порушені не були”, – запевняє влада.

Для підтримки обдарованих дітей Житомирщини запроваджено 16 стипендій.

Голова обласної державної адміністрації Сергій Рижук бачить необхідність:

1. Подальшого розвитку мережі дошкільних закладів;
2. Обов’язкової дошкільної освіти дітей п’ятирічного віку;
3. Розширення мережі освітніх округів;
4. Покращення ефективності роботи закладів нового типу, шкіл та класів з поглибленим вивченням предметів;
5. Підключення до мережі Інтернет;
6. Активізації фізкультурно-оздоровчої і спортивної роботи серед дітей та молоді;
7. Реформуванні інтернатних закладів;
8. Соціальній інтеграції дітей з особливими потребами;
9. Облаштуванні в усіх навчальних закладах утеплених внутрішніх санвузлів.

В свою чергу, голова обласної ради Йосип Запаловський звертаючись до освітян сказав, що обласна рада й надалі організовуватиме свою роботу так, щоб підтримка освітянських закладів області, особливо в сільській місцевості, з боку органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад була максимальною.