Півоварова показала “ужастікі” КК “КомЕнерго-Житомир”. Фото

Начальник житлового управління міської ради Світлана Півоварова відреагувала на репортаж, підготовлений сайтом Репортер Житомира, в якому керуюча приватна компанія, яка надає послуги з утримання житлового фонду району Польової представлена як структура, яка працює добросовісно.

Управління житлового господарства міської ради, на публікацію інформації в інтернет-виданнях міста щодо ТОВ «КК «КомЕнерго-Житомир» «Як працює “КомЕнерго-Житомир”» та звинувачення її директора Антіпова Ю.О. щодо конфлікту на рівні особистісної неприязні з начальником управління, інформує наступне:

До виробничої діяльності з управління та утримання частини житлового фонду міської ради ТОВ “Керуюча компанія ”Коменерго-Житомир” приступила у вересні 2008 року з метою забезпечення кваліфікованого, якісного утримання, обслуговування та ремонту житлового фонду, його технічного обслуговування, належного санітарного стану прибудинкових територій, своєчасного надання якісних житлово-комунальних послуг для створення мешканцям належних умов проживання.

Акцентуємо: вся дебіторська та кредиторська заборгованості залишилися на балансоутримувачах (КВЖРЕП №10, 12).

За період роботи з 01.09.2008 року по 15.08.2013 року від мешканців житлових будинків, що обслуговуються Компанією, управління житлового господарства міської ради, заступників міського голови, профільної депутатської комісії, окремих депутатів Житомирської міської ради неодноразово надходили зауваження щодо виконання «КК «КомЕнерго-Житомир» своїх обов’язків.

Невчасне виконання заявок та звернень громадян з усунення недоліків по обслуговуванню житлових будинків призводило до соціальної напруги та потреби мешканцям звертатись до виконавчого комітету міської ради зі скаргами.

Причини надходження скарг від громадян щодо роботи компанії:

? несвоєчасне виконання ремонтів покрівель над квартирами;

? несвоєчасне усунення витоків з інженерних мереж у підвальних приміщеннях;

? зволікання з вчасним ремонтом внутрішньобудинкових інженерних мереж;

? утримання підвальних приміщень в незадовільному санітарному стані;

? підтоплення підвальних приміщень каналізаційними стоками;

? незадовільне санітарне прибирання прибудинкових територій;

? відсутність опалення на сходових клітинах житлових будинків та інше.

Приклад одного із непоодиноких випадків, коли ТОВ “Керуюча компанія “Коменерго-Житомир” не реагує на звернення громадян протягом тривалого часу – заяви від мешканців з площі Польової, 13, де два роки протікає каналізаційний стояк у квартирах №84, 88.

На сьогоднішній день вже майже закінчується підготовка житлового фонду комунальної власності міста до роботи в осінньо-зимовий період 2013 – 2014 років.

На жаль Компанія, яка обслуговує та утримує житловий фонд (масив Верхня та Нижня Польова, район Гагаріна) до цього часу не завершила роботи щодо доручень органів виконавчої влади та скарг громадян.

Для підтвердження – фотоматеріали по окремих будинках, що обслуговуються ТОВ “Керуюча компанія “Коменерго-Житомир”:

Житловий будинок №49 по вул. Довженка:

Протікає покрівля кв. №34 (залиття над входом у квартиру)

Горище будинку

Організований зливосток з даху будинку

Покрівля над ліфтовою шахтою

Стан покрівлі

вул. Довженка, 47

Відкриті оголовки димовентканалів (що несе загрозу для безпечного проживання мешканців)

Сходова клітина

Благоустрій прибудинкової території

Освітлення сходової клітини

вул. Вітрука, 57 (поточний ремонт сходової клітини розпочатий на початку червня і не закінчений до 15.08.13)

Відкритий поверховий електрощиток

Вул. Велика Бердичівська, 95

Козирок над входом у під’їзд, організований зливосток з даху будинку

Благоустрій прибудинкової території

вул. Велика Бердичівська, 87

Зруйновані входи до під’їздів

Сміттєзбірний майданчик на прибудинковій території

Вхід в під’їзд

Сходова клітина

Освітлення сходової клітини (відсутній вимикач)

Підготовка до зими (відкритий елеваторний вузол)

вул. Велика Бердичівська, 85

Сходова клітинa

Утримання будинку

Виходячи з викладеного матеріалу, Cвітлана Півоварова та управління житлового господарства жодних особистих питаннь до Антіпова Ю. О. не має, а лише службові претензії до роботи Компанії, яку він очолює.

Водночас, в матеріалі Як працює «КомЕнерго-Житомир» діяльність підприємства висвітлена в тому плані, що керуюча компанія успішно справляється з поставленими завданнями.

Репортер Житомира не воює за правду на боці жодної зі сторін, оскільки кожна з них має свої аргументи, які принаймні є переконливими.

Право визначати, кому більше вірити, і чи вірити комусь взагалі, належить житомирянам, які живуть в багатоповерхівках, які обслуговує КК “КомЕнерго-Житомир”.

Маєте що сказати про обслуговуючу організацію та міську владу в цьому контексті – напишіть в коментарі. Треба з’ясувати – що ж насправді відбувається !