E-mail-маркетинг – технологія інтернет-реклами для малого бізнесу при мінімальному бюджеті

Найпопулярніша технологія інтернет-реклами – це SEO і PPC.

Безумовно, всі про це знають, адже це ефективно і дає великий трафік, але на даний момент з’явився й інший спосіб залучення аудиторії на сайт. Про такий метод ми і розповімо в цій статті. Принаймні постараємося донести найважливіші моменти і переваги. Знайомитеся – E- mail -маркетинг для малого бізнесу від ePoctha.

Цей інструмент може поки і не так популярний, але він дуже важливий інструмент для просування і підвищення продажів.

Що ж, чому ж так привабливий e – mail -маркетинг? Про це чудово говорять ряд його переваг перед іншими звичними інструментами:

– Вартість дуже низька – витрати майже нульові, потрібно всього лише трохи часу;

– Результат майже завжди миттєвий – потенційні клієнти відгукуються практично моментально, тому що вони переходять на сайт за посиланням з листа;

– Повернення відвідувачів на сайт – як тільки приходить лист , всі відразу згадують про вашому сайті ;

– Результат легко відслідковуються – всі дії та відвідування користувачів легко реєструються традиційними методами.

Перераховані переваги роблять e – mail – маркетинг досить ефективним способом збільшення трафіку.

Е-Mail маркетинг виділяють, як один з найбільш ефективних інструментів інтернет маркетингу. Основними перевагами його використання є:

– Значна економічна віддача на одиницю витрачених ресурсів;
– можливість точного таргетингу повідомлення на цільову аудиторію;
– можливість персоналізації повідомлення, навіть за умови масовості розсилки;
– можливість точно визначити ефективність кампанії (детальна статистика результативності).

При цьому не плутайте e – mail – маркетинг із звичайним спамом. На Заході вже давно діє анти-спам закон (CAN- SPAM Act), в Україні такого поки немає. Але, при правильному підході, одержувачі самі підтверджують бажання отримувати поштові розсилки від вас.

Якщо говорити про найбільш популярні західні сервіси, то це звичайно буде – Mailchimp, в Україні ж все більш популярним стає сервіс email розсилок – ePochta .

Є різні типи розсилок. Наведемо кілька прикладів: інформаційні або новинні ( приклад цьому ІА “Лента.ру”, “РИА Новости”, “Уніан ” та інші, які залучають користувача корисним контентом або підбіркою новин різної тематики), товарні – в таких розсилках зазвичай розміщують добірки товарів, акцій на них, але головною метою є стимуляція користувачів до повторних і випадковим покупкам.

Одним словом eMail – маркетинг – це суттєва допомога в налагодженні перших контактів з потенційними клієнтами, так і для підтримки зв’язку з постійними.