Mazda3 2.0: повернення “матрьошки”

Нова Mazda3 виглядає дорослішою, досконалішою.

Машина хороша не тільки дизайном у фірмовому стилі Kodo, але ще і новими пропорціями. База більше, звіси коротше.

Усередині все якісніше, красивіше, грунтовніше. Загальна архітектура передньої панелі нагадує BMW 1 серії. Навіть контролер мультимедійною системою схожий! Пластик торпедо зверху м’який на дотик і благородний на погляд. А ще у ” матрьошки ” є проекційний дисплей. Виконаний на манер моделей Пежо – з висунутим за приладовим щитком скельцем. Колісна база в порівнянні з попередньою моделлю збільшилася на 6 см. Правда, не всі сантиметри пішли на простір для ніг задніх пасажирів, але проте, там стало просторіше.

Кузов став легше і жорсткіше. Змінено кінематика підвісок і, відповідно, настройки пружин і амортизаторів. Машина приміряла нові мотори з серії SKYACTIVE: 1,5- літровий ( на тесті не було) і 2 -літровий. З ними агрегатується 6-ступінчастий “автомат”.

У граничному віражі Mazda їде як по рейках. Встає на дугу і чітко прописує її по траєкторії, мінімально реагуючи на зміну подачі палива. У ковзання зривається різкіше, ніж попередні моделі. Але і “держак” в повороті, при правильній побудові траєкторії краще. Машина стала комфортабельніше, краще справляється з мікропрофілем. Енергоємність підвіски на гідному рівні.

А ще, завдяки новому мотору «матрьошка» стала відчутно економічніше попередниці – приблизно на 10-20%. Резюме в даному випадку напрошується наступне. Mazda3 – черговий прорив для японської компанії. Хороша зовні і всередині, і все також бадьоро й запально їде.

__________________________________________________________________________________

Кстати, машины хорошо, но и о домашних делах не забываем. Компания “Технофуд” предлагает отличные картофелечистки. Покупаем – technofood.com.ua/shop/category/kartofelechistki