В Житомирі втілять в життя інформаційну програму, яка контролюватиме стан життєзабезпечення міста

Програму сприяння інформаційно-комунікаційній підтримці,
координації та контролю підприємств, установ, організацій міста задіяних в життєзабезпеченні населення Житомира на 2014-2016 роки підготували у міській раді.

На сайті житомирської міської ради оприлюднено відповідний проект рішення.

Реалізація завдань програми передбачає осучаснення системи інформаційної комунікації між службами Житомира, які відповідають за стан життєзабезпечення міста в сторону підвищення оперативності реагування на ситуації різного характеру.

Ініаціатор розроблення – управління комунального господарства житомирської міської ради, розробник програми – КП «Міський інформаційний центр» міської ради.

На реалізацію програми міський бюджет виділяє 3 мільйони 325 тисяч 61 гривню.

Програма передбачає виконання таких завдань:

? Збір та попередній аналіз даних про оперативну обстановку на території міста протягом доби від оперативно-чергових служб постійної готовності та диспетчерів підприємств Житомирського РЄМу, КП “Житомирводоканал”, КП “Житомиртеплокомуненерго”, житлово-експлуатаційних підприємств відомості про планові, позапланові аварійні відключення та пошкодження, що виникають на зовнішніх та внутрішніх інженерних комунікаціях тепло, водо, електропостачання;

? Здійснення контролю, обліку та аналізу всіх скарг, заяв та пропозицій;

? Організація роботи з аварійно-диспетчерськими службами, підприємствами, установами, організаціями та відділами, управліннями та департаментами міської ради;

? Контроль та організація перевірки своєчасності вирішення заяв, скарг та звернень, що передавались підприємствам, установам та організаціям міста;

? Доведення до керівництва міста та підприємств життєзабезпечення попереджень про можливе погіршення погодних умов;

? Здійснення в цілодобовому режимі опрацювання телефонних звернень, заяв, скарг населення;

? Інформування керівництва міста та управління з питань надзвичайних ситуацій міської ради про виникнення надзвичайних ситуацій та подій;

? Взаємодія з управлінням з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;

? Прийом та доведення до керівництва міста інформації та сигналів по Державній системі централізованого оповіщення;

? Оповіщення керівного складу, виконавчих органів, служб цивільного захисту, підприємств, установ та організацій міста по системі оповіщення керівного складу.

В рамках запровадження в життя цієї програми, в Житомирі в поетапному режимі створять систему GPS-моніторингу пасажирських перевезень та комунального транспорту та загальноміську аварійно-диспетчерську систему.