Тижні моди в Нью-Йорку: день другий

Другий день нью-йоркського тижня моди представив колекції як визнаних марок, так і молодих і дуже перспективних дизайнерів.

У новій колекції Rag & Bone знайшлося місце всьому: великій клітці ( рубашки женские в клетку от TAKESHY KUROSAWA), спокійним сполученням шоколадних і молочних відтінків, блискучому шовку асфальтового відтінку і яскраво-червоній підкладці на жакетах. Вільні шорти та спідниці поверх легінсів, розкриті пальто і об’ємні затишні пуловери і широкі чоботи, затягнуті шнурком на гомілці, – колекція вийшла стриманою, практичною і бездоганною з точки зору комбінацій речей у кожному образі. Критики відразу ж назвали її модною «уніформою» для творчого класу.

Показ Джейсона Ву, якому в середу належить продемонструвати ще й свою першу колекцію для Hugo Boss, виглядав стриманим і розкішним. Глибокі відтінки чорного, сірого, темно- бордового і синього допомагали зосередитися на вмілій роботі дизайнера з кроєм і фактурою: хвилясті сукні, спідниці зі складним драпіруванням, несподівані вирізи і м’який блиск шовку і оксамиту заворожували. Повсякденність цим абсолютно вечірнім нарядам надавали шкіряні куртки і вільні жакети, накинуті поверх сукні.

Справжньою казкою похмурого лісу став показ Nicole Miller. Характерні для дизайнера вигадливі принти на блузах, жакетах і сукнях, були виконані в приглушених помаранчевих, вохристих і бордових тонах і нагадували відблиски вогню в темряві. Етнічне звучання образам додавали пуловери з аплікацією, схожою на печворк, і багатою вишивкою. Втім, вишивка і складний декор – фірмові для Ніколь прийоми – в цьому показі постали в усій своїй повноті: від перфорації шкіри до використання павиного пір’я (плаття, повністю покрите пір’ям, стало одним з ключових образів шоу). Сексуальність нарядам надавала комбінація прозорої тканини з чорною шкірою, а також шикарне хутро – улюблений матеріал дизайнера.

Австралійка Ніккі Ціммерманн брала участь у нью-йоркських Тижнях моди втретє. Натхнення для нової колекції дизайнер черпала із сімейних фотографій 1950 -х років. Щільні тканини, впевнено задають геометричні пропорції нарядам, темна велика клітинка і монохромний квітковий принт допомогли дизайнерові розвинути тему жіночності по-новому: колекція вийшла чуттєвою, але стриманою і суворою. Глибоке декольте і оголені плечі виглядали швидше войовничо, ніж пристрасно. Втім, плюшеві сукні та подовжений жилет з мохеру – всі кольори морської хвилі – додали колекції необхідну ноту ніжності. А використання великої чорної і червоної сітки – іронії.