Рішення про скасування близько 10 маршрутів можуть прийняти вже у найближчий час на одному із чергових засідань виконавчого комітету Житомирської міської ради, – інформує прес-служба міської ради.
Для чого це робиться, пояснив заступник міського голови Юрій Мойсеєв.
Рішенням виконавчого комітету № 390 від 7 серпня 2013 року були внесені зміни у схему руху маршрутного транспорту в місті, зокрема, у дев’ять діючих маршрутів і, крім цього, було відкрито нові маршрути, які дублювали приміський транспорт.
Таким чином, створювалася конкуренція приміським маршрутам, щоб ті перестали їздити за схемами міських, а потім було заплановано зняти і додаткові міські, в яких немає потреби.
«40 % міських пасажирських перевезень бере на себе приміський транспорт, тобто транспорт, на який ми не впливаємо, за яким не стежимо.
“Якщо на міський транспорт встановлено GPS-трекери і можна здійснювати контроль за перевезенням, то приміські маршрути не відстежуються”, – каже Мойсеєв.
За його словами, Житомирська міська рада вела перемовини з керівництвом області про те, щоб оптимізувати, упорядкувати роботу приміського транспорту відповідно до чинного законодавства. Один із варіантів – це продовження схеми руху міських маршрутів у приміські населені пункти.
Конкурс на перевезення спочатку призупинили, але потім все-таки 4 грудня 2013 року провели і затвердили схему руху приміського транспорту, не врахувавши жодних пропозиції міської влади.
«Щоб не постраждало КП «ЖТТУ», було прийнято рішення зняти додаткові міські маршрути. Ми виносимо на розгляд виконавчого комітету рішення, яким скасовується близько 10 маршрутів, сім із яких – це маршрути, що є додатковими і три маршрути – 6, 8-а і 19-а, які не ефективні та не виправдовують себе», пояснює заступник мера.
Каже, також розглядається можливість переведення маршрутів із центральних вулиць міста Житомир на другорядні, де не їздить транспорт КП «ЖТТУ».
Всі маршрутні таксі, нумерація яких позначена трьома цифрами (від 100) є приміськими і відповідальність за їх роботу міська влада не несе.