Перший заступник житомирського міського голови Сергій Сухомлин заявив, що в ТТУ скоротять кількість адміністративного персоналу, а натомість збільшать кількість водіїв і механіків.
На запитання, чи дійсно житомирському ТТУ так не вистачає водіїв і механіків, міг би відповісти начальник цього підприємства Олег Таможський, але його чомусь не запросили на брифінг 29 квітня, під час якого презентували концепцію програми реформування громадського транспорту м. Житомира.
Ще раніше і Олег Таможський, і начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Володимир Клинчук говорили про те, що програма розроблялася без їх участі.
У свою чергу працівники ТТУ розказують, що на підприємстві вже проведена часткова оптимізація штату, деякі відділи ліквідовані, окремі – об’єднали, люди пройшли перекваліфікацію і продовжують працювати.
Працівники здивовані, що за рахунок адмінперсоналу хочуть поповнити підприємство водіями, адже штат так укомплектований, що навчання і прийом на роботу нових водіїв відбувається, як зміна тих, що виходять на пенсію.
Щодо механіків, то, крім обслуговування рухомого складу, вони активно займалися відновленням і здійсненням капітального ремонту транспорту ТТУ.
Нагадаємо, на сесії депутати, перерозподіливши кошти, не профінансували цей напрямок.
Підприємство планувало власними силами відновити у цьому році 12 тролейбусів. У середньому ремонт одного тролейбуса обходиться у 250 тис. грн.
На разі ТТУ відновило лише четвертий тролейбус, на цьому кошти, а з ними і роботи по відновленню, закінчилися.
На 6 млн. грн., які виділили для поповнення рухомого складу ТТУ, за кордоном планують закупити в основному б/у тролейбуси та частково автобуси фірми MAN.
Якщо зараз набрати механіків, які будуть працювати з тим рухомим складом, що є в ТТУ, то чи не доведеться після поповнення транспортом звільняти і їх, шукаючи спеціалістів, які б розбиралися у новій техніці?
Сергій Сухомлин оцінив роботу ТТУ такими словами:
«До ТТУ завжди не доходили руки. Питання про розвиток ТТУ не велося».
А між тим, за останні три роки на підприємстві було погашено всю кредитну заборгованість і поповнено рухомий склад на 20 одиниць транспорту.
Мабуть, нарешті руки нової влади дійшли до ТТУ і чиновники вирішили діяти – звільнити працівників.
Саме такою ціною доведеться заплатити підприємству за втілення транспортних реформ у Житомирі, та чи подякують за них люди, які залишаться без роботи?