Дволітрова бензинова “четвірка” входить в нову моторну гамму шведського виробника під назвою Drive-E.
Агрегат обладнаний системою подвійного турбонаддува і нагнітачем з електричним приводом, що дозволяє йому видавати вельми значну потужність в 450 кінських сил.
Електричний компресор працює в початковому діапазоні оборотів, примусово нагнітаючи повітря для розкрутки турбін і усуваючи таким чином турбояму. Спеціально для цього мотора була розроблена нова система упорскування, форсунки в які впорскують паливну суміш під тиском в 250 бар.
“Компания Veles-Avto предлагает автовладельцев высококачественные трансмиссионные масла самых ведущих брендов. Если хотите купить трансмиссионное масло – обращайтесь“.
Поки що новий агрегат перебуває в статусі концептуального проекту. Ні докладних технічних характеристик, ні планів з випуску серійних модифікацій виробник не розкриває.
Мотор розробляли в рамках нової моторобудівної політики компанії – відмова від шести і восьми циліндрів на користь чотирьох і трьох, активна розробка систем наддуву нового покоління і гібридних силових установок.
Варто відзначити, що подібну систему наддуву з використанням електричного нагнітача вже випробовувала компанія Audi. В якості піддослідного виступив трилітровий шестициліндровий дизельний мотор, який встановили на купе Audi RS5.
Агрегат видавав 385 к.с. і 750 Нм крутного моменту і дозволяв автомобілю витрачати на розгін до першої сотні менше чотирьох секунд.