У Житомирі планують пустити додаткові маршрути тролейбусів, підключити інтернет і підвищити проїзд

Про це під час прямого ефіру на обласному телебаченні розповів перший заступник міського голови Сергій Сухомлин, повідолмяють у міській раді.

“Збільшення кількості транспорту в ТТУ дасть можливість не лише випустити на діючі маршрути більше тролейбусів, але й створити нові напрямки руху. Відтак, за умови надходження тролейбусів додатково буде створено маршрут “Крошня – Театральна – Велика Бердичівська – площа Польова” та “Гідропарк – площа Польова”. Поряд з тим, вдасться зменшити інтервали між прибуттям комунального електротранспорту на зупинки”, – говорить Сергій Сухомлин.

Загалом  Житомирське ТТУ хочуть поповнити на 33 одиниці електротранспорту.

“Дехто звертає увагу на те, що ми купуємо тролейбуси, які були у вжитку. Безумовно, ідеальний варіант – новий транспорт. Але його вартість в Україні становить 2 млн.грн. Відповідно, на 12 млн.грн., виділених з обласного бюджету, нам вдалося б закупити лише 6 тролейбусів. В корені це ситуацію не змінить. А б/у тролейбуси з Європи – це хороша альтернатива. Принаймні, фахівці управління дають позитивні відгуки про чеський електротранспорт. Зараз це єдиний інструмент, за допомогою якого можна витягнути ТТУ з «ями», в якій підприємство перебувало багато років. Коли стан трамвайно-тролейбусного управління покращиться ми зможемо говорити про нові тролейбуси”, ­– сказав Сухомлин.

Перший заступник міського голови також звернув увагу на те, що про збільшення вартості проїзду в комунальному електротранспорті можна буде говорити лише після підвищення якості надання послуг з пасажироперевезення.

“Коли житомиряни отримають більшу кількість тролейбусів, коли інтервал між їх прибуттям зменшиться, коли у комунальному транспорті буде безкоштовний інтернет – лише тоді ми підніматимемо питання щодо підвищення тарифу на пасажироперевезення з 1.5 грн до 2 грн”, – зазначив Сергій Сухомлин.

Нагадаємо, ще влітку перший заступник говорив про німецькі тролейбуси, за які, нібито, вже домовились. Але восени перші б/у чешські “Шкоди”  закупили у дніпропетровців.

Окрім того, як писав Репортер, наприкінці літа міська влада і прокуратура заплутались у заборгованості перед ТТУ. У той  час, коли в розпорядженні  Сергія Сухомлина заборгованість по заробітній платі  становила 985,9 тис. гривень, прокуратура назвала суму в 2 млн. грн.