ДНЗ №71 Житомира: 28 років успішної роботи

5 листопада 2014 року Житомирському дошкільному навчальному закладу № 71 відзначив своє 28-річчя. Педагогічний колектив ДНЗ № 71 складає 43 педагоги, з яких 31 мають вищу освіту.

Садочок налічує 14 груп, в яких навчається більше 500 дітей. Функціонує 2 групи раннього віку, 3 логопедичні групи та 9 загальних груп.

В садочку створені умови для екологічного виховання: є зимовий сад, куточки природи в кожній групі. Коли влітку опиняєшся на території дитячого садочка, то наче потрапляєш у ботанічний сад, який потопає в квітах. Око милує різноманітність листяних та хвойних дерев, незліченна кількість різних видів однорічних та багаторічних квітів. Це дає можливість дітям, не виходячи за територію закладу, милуватися красою природи та виховувати почуття прекрасного.

Із 2006 року він постійно є учасником міських конкурсів «Краще подвір’я закладу» та отримує перше місце за свою працю.

1. Міський конкурс «Краще подвір’я дошкільного закладу» (2006р., 2007р.) – І місце.

2. Обласний конкурс «Моє квітуче Полісся» (2006р., 2007р.) – І місце.

3. Конкурс «Мій квітучий район» (2007р.) – І місце, 2012р. – ІІ місце за квіткові композиції.

4. Виставка «Барви Полісся» (2009р.) – переможець міської виставки.

5. Всеукраїнська трудова акція «Парад квітів біля школи» – 2010р. – Грамота стану зовнішнього озеленення навчального закладу.

6. Конкурс «Моє квітуче місто» – 2012р., 2013р., 2014р. – І місце.

7. Конкурс «Мати, родина, Україна» – 2014р. – І місце.

Для виховання всебічно розвиненої особистості та з метою виявлення дитячих здібностей в ДНЗ організовані гуртки:

1. Фізкультурний: керівник Трусова В.І. має повну вищу освіту та кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». Валентина Іванівна.

Добре володіє інноваційними освітніми методиками та технологіями фізичного виховання, активно використовує «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей» М. Єфименка, застосовує нестандартні форми проведення занять, виокремлюючи такі основні рухові режими, як повзальний, лежачий, сидячий, біговий тощо. Вона є керівником фізкультурного гуртка «Малята-здоров’ята».

2. Природознавчий: керівник Бровдій Т.І. ДНЗ № 71 бере участь в апробації нової програми розвитку дитини «Освіта для сталого розвитку в дії». В експерименті беруть участь 2 групи. Над апробацією програми працюють два педагога – Бровдій Т.І. та Малець Н.П. Ця програма в рамках організації освітнього процесу в межах спеціальної програми, розрахованої на навчальний рік, яка реалізується через цикл послідовних тематичних днів.

3. Хореографічний: керівник Борківська Н.М. має неповну вищу педагогічну освіту та 7 тарифний розряд. Наталія Миколаївна впроваджує в практику сучасну освітню технологію «Вільне музикування» Карла Орфа. Виготовила багато музично-дидактичних ігор та посібників, серед яких є авторські. Вона є керівником танцювального гуртка «Веселі ритми».

4. Зображувальної діяльності: керівник – Сімагова А.В. має повну вищу освіту. Анна Вікторівна працює над проблемою виявлення та розвитку творчих здібностей дошкільників. Розробила зразки робіт із малювання для всіх вікових груп, на допомогу вихователям оформила авторський альбом «Нетрадиційні техніки малювання». Вона є організатором в закладі тематичних виставок дитячої творчості та активним учасником міських конкурсів та виставок.

Досвідчені вчителі-логопеди працюють із дітьми, які мають відхилення в мовленні. Наприклад, Горбач Т.В. має повну вищу освіту, кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «вихователь методист». У корекційно-розвивальній роботі з дітьми використовує свій досвід роботи «Розвиток мовленнєвої творчості дітей через казку з використанням ТРВЗ». Тетяна Василівна розробила систему роботи «Розвиток дрібної моторики пальців рук дітей-логопатів із використанням фольклорних та авторських творів».

Психологічну службу закладу очолює практичний психолог Александрук Ольга Миколаївна.

У ЖДНЗ №71 створено й ефективно використовується в роботі з дітьми предметно-ігрове середовище.

Випускники садочку, ідучи до школи, показують хороші результати мотиваційної, фізичної, психологічної та розумової готовності. За результатами психолого-педагогічного обстеження 96% дітей готові до шкільного життя.