Житомиряни переймають стратегію та досвід львів’ян. Фото

У Житомирі  другий день громадські активісти об’єднання “Самопоміч” та інших організацій вчаться у львів’ян стратегічному плануванню міста.

За словами директора КУ “Інститут міста” м. Львова Олександра Кобзарева, за останні роки команда Садового показала хороші результатиі – а все завдяки стратегії, за якою всі рухаються.

“Коли ми прийшли до влади, Львів мав 300 тис. туристів. Кожен лишав в середньому по 53 дол. Ми обрали туризм, як один з пріорітетних напрямків економічного розвиту і тепер Львів відвідує 1 млн. 700 тис. туристів щороку. Доходи від кожного – не менше 100 дол. Чимала сума, правда?” – розповідає Олександр.

Окрім того, Кобзарев відзначає велику кількість іноваційних рішень, які впровадили у Львові.

“Наприклад, у місті працює найкраший в Україні муніципальний інкубатор для IT-стартапів. Тобто, місто дбає, щоб створювався малий та середній бізнес з тих початкових ідей, які тільки є”.

При цьому, Олександр зазначає, що житомирянам дають лише досвід, а створити власну стратегію та “ізюминку” Житомира вони мають самі.

З цим погоджуються і слухачі. За словами лідера об’єднання “Самопоміч” у Житомирі Наталії Чиж, робити ставку на туризм, як це роблять львів’яни, ми не зможемо – акцент має бути на розвитку іноваційних технологій та промисловості.

“У міста та області для цього є все, адже, окрім всього, це і нові робочі місця. І “Самопоміч” Житомира буде над цим працювати”, – сказала Наталія Чиж.