Всі ми пам’ятаємо історію, як кілька місяців тому, рішення про підвищення вартості проїзду в міському громадському транспорті зіткнулось з опором громадськості. Щоб воно було прийняте перевізники були ладні майже на все.
Компромісом стало підписання Меморандуму, яким влада та перевізники публічно взяли на себе зобов’язання покращити сервіс та умови обслуговування пасажирів. Оголошення про підвищення тарифу з’явились у маршрутках в перший же день року, а от виконання взятих зобов’язань і досі лишається на папері.
Квитки, які змінилися із двотижневим запізненням, і досі не видають кожному пасажиру, водії у вечірній час, як і раніше, з’їжджають з маршрутів, палять у салоні, голосно слухають музику і хамлять…
Не виконує вимог трьохстороннього меморандуму і влада. Контроль та притягнення до відповідальності перевізників за невиконання умов договору не здійснюється. Оголошення з телефоном гарячої лінії досі не розвісили у всіх маршрутках, а ті, що зазначені у них, не відповідають.
Враховуючи все це, ми вирішили запровадити паралельну систему контролю – відкрили альтернативну “гарячу лінію”. У разі виявлення вами порушень під час проїзду у маршрутці пишіть СМС на номер 0(66) 596-31-71 з наступним текстом: № порушення, № маршруту, державний № авто та час порушення. Увага: дзвінки не приймаються, вартість СМС згідно тарифів вашого оператора.
Написати письмову скаргу, та легко передати на розгляд уповноважених органів можна, з свого особистого комп’ютера за допомогою он-лайн ресурсу povidom.zt.ua. Усі повідомлення будуть передані до управління транспорту та зв’язку Житомирської міської ради.
Відповідно, звертаємося до представників влади та приватних перевізників з наполегливим проханням розмістити в салонах всіх авто спеціально розроблену коротку інструкцію та неухильно дотримуватись своїх обов’язків.