Зовнішня реклама Житомира набирає обертів

Середня заповнюваність площин зовнішньої реклами в Україні минулого року склала 66,3%, що на 1,4% менше показників 2013-го.

Про це свідчать дані дослідження компанії Doors Consulting, пише “Капитал“. Аналіз проводився без урахування показників Донецька, Луганська, а також Криму.

Найбільше падіння середньої заповнюваності спостерігалося в Кривому Розі (-7,2%), Києві (-6,6%) і Одесі (-6,2%). Проте в деяких містах спостерігалася і позитивна динаміка. Наприклад, у Чернівцях та Житомирі середня заповнюваність збільшилася на 4,7%, в Івано-Франківську – на 4,6%.

На думку генерального директора дослідницької компанії Doors Consulting Сергія Смоляра, обсяг реклами скоротився дещо завдяки масштабним політичним кампаніям.

“Весняні й осінні вибори минулого року показали практично 100%-у заповнюваність”, – сказав він виданню. Але хороша заповнюваність не дозволила операторам заробити.

Як раніше зазначалось, бюджети на зовнішню рекламу в 2014 р скоротилися на 30%. За даними генерального директора компанії-виробника реклами MVG Валерія Михайленко, оператори в рази знизили вартість послуг. Клієнти не готові платити за розміщення за цінами 2013