Формування ціни на iPhone і iPad

У «кіберпонеділок» продавці техніки традиційно знизили вартість товарів. Однак день знижок пройшов, а ціни на iPhone і iPad так і не піднялися. Причому у кожного продавця своя ціна.

Аксіома «в магазині при заводі продукція дешевше» у випадку з Apple після минулого «кіберпонеділка» не працює: в офіційному інтернет-магазині компанії вартість її продукції – найвища на ринку.

Наприклад, дуже показова різниця між цінами iPhone 6 Plus 128 ГБ.

Якщо говорити про планшети (купить iPad за хорошими цінами), то в цілому розкид не такий великий, як у випадку зі смартфонами, але при виборі магазину покупець все одно може відчутно заощадити.

Варто відзначити, що логіку в ціноутворенні у того чи іншого рітейлера розгледіти важко.

Раніше всі рітейлери беззаперечно ставили на продукцію Apple ту ціну, яку призначала сама Apple. Як тільки компанія з Купертіно корегувала вартість продуктів відповідно до курсу, в той же день всі продавці змінювали її з різницею в кілька годин.

За словами старшого аналітика дослідницької компанії IDC Наталії Виноградової, рітейлери і телекомунікаційні компанії почали знижувати ціни на продукцію Apple, оскільки розуміють, що ціна – один з основних чинників формування попиту.

«Якщо закладати всю курсову різницю в пристрій, то вартість стає досить високою – рівний Apple Store», – зазначила вона.