Що змушує нас знову і знову надягати одну й ту ж річ, маючи масу альтернативних варіантів?
За що одні тканини ми любимо, а інші – ні? Зрештою, чому ми купуємо одяг і … не носимо його ?! Багато хто з нас навіть не задає собі такі питання, списуючи все на хитке «несвідоме».
Однак за нас готові подумати вчені, що вони, власне, і зробили. Висновки вражають.
Найчастіше ми купуємо речі для «ідеальної себе» – тобто більш стрункої і підтягнутої. А потім злощасні «два зайвих кілограми» / «занадто бліді ноги» / «неідеальна шкіра на грудях або спині» заважають нам вписатися в плаття-футляр, міні-спідницю або відкритий топ.
Буває і складніше. Багато схильні купувати одяг для якогось фантазійного образу, якому відповідають лише у власних мріях.
Ще більш похмура версія від психологів – відмова носити речі в якості покарання за щось. Найчастіше – за невідповідність власним же очікуванням.
Окрім того, в інтернет-магазині “Бонус” можна купити шафу купе Київ. Їхні шафи вмістять усі ваші забаганки. Заходьте та вибирайте!
З віком, як відзначають вчені, багатьом жінкам починає здаватися, що вони недостатньо гарні для красивих речей. Звідси «50 відтінків сірого» і мішкуваті фасони – «серійні вбивці» будь-якого образу.
Найпоширеніша причина – елементарне незнання, як доглядати за річчю. Яскраві принти, поєднання декількох кольорів або фактур, делікатні тканини …
«Вибираючи речі, ми, як нам здається, орієнтуємося на їх зовнішній вигляд. Але це критерій з області свідомого, – пояснює фахівець з когнітивної психології, професор Лоренс Розенблюм з Каліфорнійського університету. – Насправді наш вибір обумовлений причинами з області несвідомого. Не віддаючи собі звіту, людина реагує не стільки на зовнішній вигляд речі, скільки на його запах, тактильні відчуття і навіть шелест тканини».