Обласна рада своїм рішенням від 19 березня цього року внесла зміни до обласного бюджету. Депутатський корпус виділив 1 млн 400 тис грн. на придбання апаратів штучної вентиляції легень в Житомирську обласну дитячу лікарню.
Відтепер два нові апарати французького виробництва, що розраховані на маловагових недоношених дітей із дихальними розладами, працюють у лікарні. З нагоди передачі обладання у відділення анастезіології для інтенсивної терапії новонароджених дітей заклад відвідали голова обласної ради Віталій Француз, заступник голови обласної ради Руслан Годований, голова облдержадміністрації Сергій Машковський, заступник голови ОДА Ярослав Лагута.
Про це інформує прес-служба обласної ради.
«Потреба у новому сучасному обладнанні, тим більше у такому унікальному як апарат штучної вентиляції легень, завжди є, – наголошує голова обласної ради. – Це не перше медичне обладання, яке придбане, і далеко не останнє. Добре, що розпочалася децентралізація бюджетів, коли кожен бюджет працює самостійно на свою громаду, свою територію, і зараз чітко видно, як це відбувається. Адже якщо коштами обласного бюджету обласна рада та головний розпорядник коштів – облдержадміністрація – не будуть фінансувати такі комунальні заклади як обласна дитяча лікарня, обласна клінічна лікарня, перинатальний центр, то таку високоякісну апаратуру не купить жоден район, а тут лікуються пацієнти з усієї області», – каже Віталій Француз.
Головний лікар обласної дитячої лікарні Віктор Марченко відзначає: «Кожен рік ми маємо вирішення якихось потреб у матеріальному забезпеченні, у ремонтах. Ми завжди знаходимо підтримку у влади області та депутатів. І треба сказати, що наше відділення анастезіології для інтенсивної терапії новонароджених дітей надає допомогу на рівні світових стандартів. Тут є обладання найбільш передовивих фірм, навчений персонал. Якраз це і дає результати з виживання дітей, які раніше були приречені».
Як повідомив голова ОДА, загалом на потреби обласної дитячої лікарні у цьому році заплановано спрямувати 42 млн грн коштів обласного бюджету.