Apple Watch – продукт новий, тому не дивно, що «яблучна» компанія поводиться дуже обережно по відношенню до девайсу.
Розумні годинники були анонсовані ще у вересні минулого року, але в продаж пристрій надійде через майже півроку. Весь цей час Apple вивчала реакцію користувачів і критиків, а також займалася просуванням продукту.
Судячи з усього, керівництво компанії розуміє, що у випадку з Watch дивовижна сила бренду Apple може не спрацювати, тому виробник скористався перевіреним способом – рекламою.
Згідно з інформацією джерела, з 9 березня по сьогоднішній день Apple витратила $ 38 млн на рекламну кампанію, присвячену Watch. Для порівняння, за останні п’ять місяців на просування iPhone 6 і iPhone 6 Plus було виділено $ 42 млн.
“Компания «Vertumobila» представляет точные копии Vertu. Хорошиее качество, привлекательные цены. Телефоны не с Китая!”
Особливо активно Apple рекламує Watch на телебаченні під час популярних шоу, на кшталт «Ходячих мерців» і «Голосу». Експерти підрахували, що з 9 березня по сьогоднішній день Apple Watch з’явилися на телебаченні понад 300 разів.
Офіційний старт продажів запланований на 24 квітня.
До речі, найбільші іноземні видання вже отримали Apple Watch на тест і представили своїм читачам докладні огляди розумних годин. Видання Bloomberg, наприклад, та його оглядач Джошуа Топольський назвав «яблучні» години кращим пристроєм з представлених в даному сегменті. Автор огляду зазначив, що навряд чи Apple Watch змінять наше з вами життя, але девайс стане відмінним доповненням до екосистеми i-пристроїв, яку Apple активно створює протягом останніх років.