Як вирватися з Житомира на зовнішні ринки

Вихід на міжнародні ринки дозволяє компанії зробити якісний скачок в її розвитку, але в той же час це неабиякий виклик для неї. 

Як визначити, чи готова ваша компанія до міжнародного розвитку? Чи будуть зусилля мати результат? Щоб переконатись в доцільності такого кроку і врахувати всі можливі фактори, варто підійти до цього системно.

24 квітня в Житомирі відбудеться відкрита дискусія “Вихід на міжнародні ринки: з чого почати і як?”. Подія буде цікавою для власників та управлінців, які орієнтується на глобальні ринки.

Питання:

Які є індикатори готовності компанії до міжнародного розвитку?

Системний шлях на зовнішні ринки: результативний вихід

Ключові етапи виходу на міжнародні ринки

Спікер: 

Оксана Щегельська – викладач в kmbs курсів “Стратегія”, “Управління результативністю”, “Ведення змін”. Директор і керуючий партнер консалтингової компанії STRATEGIC. 

Має значний досвід у бізнес-консалтингу. 

Понад 15 років керує проектами трансформування компаній, формування стратегічної ідеї та стратегії розвитку бізнесу в різних галузях, переходу організацій на процесне управління, вибудовування систем управління групами компаній, систем трансформаційного навчання для лідерів бізнесу.


Дата та час: 24 квітня (п’ятниця) 10.00-11.20.

Місце проведення: Reikartz Житомир (Майдан Замковий 5/8).

Умови участі: займати управлінську посаду та отримати підтвердження онлайн-реєстрації. Реєстрація.

Контактна особа: Павло Білодід, менеджер проекту, pb@kmbs.ua [044] 490 6635 [097] 511 20 87.


Якщо Ви розглядаєте навчання в kmbs, запрошуємо 25 квітня на Бізнес-сніданок в Житомирі, що буде хорошою можливістю дізнатися від команди та викладачів про філософії школи та підходи до навчання.